Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΩΝ

 

…..ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΩΝ ,
ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ…..
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ  Μ.Μ.Ε   ΠΟΥ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΚΑΝΟΥΝ  ΔΗΘΕΝ  ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ …….

ΕΙΝΑΙ  ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΠΛΑΝΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ……..

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ……

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΚΟ ΣΑΙΤ ΤΩΝ ΝΕΩΝ GR

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ

<<Το Λούβρο αναζητεί ιδιοκτήτες κλεμμένων έργων τέχνης από τους Ναζί
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΤΡΙΤΗ 10:23 8/2/2018

Σε μία πρωτοβουλία η οποία αποτελεί πρωτόγνωρη προσπάθεια παγκοσμίως, προχωρά το Λούβρο, το οποίο συγκεντρώνει και εκθέτει έργα που ανήκαν στους Εβραίους της Γαλλίας, λεηλατήθηκαν κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο από τους Ναζί και στη συνέχεια επαναπατρίσθηκαν, με στόχο να τα επιστρέψει στους ιδιοκτήτες τους.

Η νέα πρωτοβουλία του Μουσείου του Λούβρου αποτελεί μία παγκοσμίως πρωτόγνωρη προσπάθεια από τα τέλη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, όπως την αξιολογεί η ισπανική εφημερίδα  El Pais. Σε μία διακριτική μεν γωνιά, αλλά σε μία από τις πλέον επισκέψιμες αίθουσες της πτέρυγας Ρισελιέ του διάσημου παρισινού Μουσείου και ανάμεσα στην θεματική αίθουσα του Ρούμπενς και εκείνη όπου εκτίθενται έργα του Νικολά Πουσέν, το Λούβρο δημιούργησε άλλες δύο αίθουσες, όπου παρουσιάζεται μία ιδιαίτερη σειρά έργων. Τα 31 τούτα έργα είναι απαράμιλλης αισθητικής και έχουν διαφορετικές τεχνικές ποιότητες και προελεύσεις, από το γαλήνιο τοπίο του Τεοντόρ Ρουσό, έως το γυναικείο πορτραίτο από το πινέλο της Ελιζαμπέτ Βιζέ-Λε Μπρυν, της επίσημης ζωγράφου της Μαρίας Αντουανέτας. Κοινός παρανομαστής όλων τους είναι ότι κάποτε ανήκαν στις περιουσίες των Εβραίων της Γαλλίας που λεηλατήθηκαν από τα ναζιστικά στρατεύματα στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και μετά το πέρας του επαναπατρίσθηκαν.

Όπως τονίζει η Εl Pais, τα έργα τούτα εντοπίσθηκαν μεταπολεμικά στο μουσείο του Χίτλερ στο Λιντς της Αυστρίας, ή στην προσωπική «συλλογή» του Χέρμαν Γκέρινγκ, του μεγαλύτερου άρπαγα έργων τέχνης μεταξύ των Ναζιστών.
Μεταξύ του 1940 και του 1945, οι Ναζί σφετερίσθηκαν περίπου 100.000 έργα τέχνης και πολύτιμα αντικείμενα από το γαλλικό έδαφος. Στα τέλη του πολέμου, έγινε κατορθωτό να επαναπατρισθούν 60.000 από αυτά και περίπου 45.000 ταυτοποιήθηκαν και επέστρεψαν στους νόμιμους ιδιοκτήτες τους. Σήμερα, ακόμη 2.100 τέτοια έργα και αντικείμενα περιμένουν να ταυτοποιηθούν και να επιστραφούν. Το Λούβρο φυλάσσει 1.700 εξ αυτών, με τα 800 να είναι πίνακες ζωγραφικής. Το ένα τρίτο βρίσκεται στις αποθήκες του, ενώ τα υπόλοιπα έχουν δανεισθεί στα διάφορα δημόσια Μουσεία της χώρας για να εκτεθούν.

Όπως σημειώνει η ισπανική εφημερίδα, ενώ αμέσως μετά τον πόλεμο οι επιστροφές υφαρπαγμένων έργων τέχνης γινόταν κατά χιλιάδες, από το 1950 ο ρυθμός επιστροφής τους έπεσε σημαντικά. Από τότε έως σήμερα, μόλις 50 και κάτι έργα επιστράφηκαν στους ταυτοποιημένους, νόμιμους, ιδιοκτήτες τους.

«Πολλές φορές μας έχουν κατηγορήσει ότι θέλουμε να τα κρατήσουμε. Στην ουσία έχουμε κάνει τα πάντα ώστε να μη συμβεί αυτό. Για να αποφευχθούν επικρίσεις αυτού του τύπου δημιουργήθηκαν αίθουσες όπως αυτή. Στόχος μας είναι να επιστρέψουμε όσα περισσότερα μπορούμε. Έχουμε συναίσθηση πως αυτά τα έργα δεν μας ανήκουν», τονίζει στην El Pais ο διευθυντής του τμήματος Ζωγραφικής του Λούβρου Σεμπαστιάν Αλάρ.

Σε όλα τα έργα υπάρχει η ετικέτα με τον χαρακτηρισμό MNR (Εθνικό Μουσείο Αποκατάστασης), που αντιπροσωπεύει το όργανο για τη διάσωση των κλαπέντων έργων, και τα συνοδεύει η επιγραφή «Έργο, του οποίου η φύλαξη εμπιστεύθηκε στο Μουσείο, εν αναμονή της επιστροφής του στον νόμιμο ιδιοκτήτη του». Τα έργα που έχουν καταγραφεί ως MNR, όπως «Η κεφαλή λέοντος» του Ζερικό, ή «Το Δάσος» του Μπουσέ, δεν επιτρέπεται να βγουν από τη Γαλλία και δεν υπάρχουν στους καταλόγους των δημοσίων συλλογών. Επισήμως, είναι περαστικά και εκτίθενται περιστασιακά, σημειώνει η εφημερίδα.

Στόχος της νέας τούτης αίθουσας είναι να διευκολύνει την ταυτοποίησή τους από τους ιδιοκτήτες, ή τους απογόνους τους. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να δηλώσουν την παρελθούσα ιδιοκτησία τους στη Γενική Διεύθυνση Εθνικής Κληρονομιάς, μολονότι οι διαδικασίες είναι δαιδαλώδεις. Το 1999, το γαλλικό κράτος συνέστησε μία ανεξάρτητη επιτροπή που διαπιστώνει την προέλευση και επαληθεύει την ταυτότητα των ιδιοκτητών των έργων. Οι τελευταίοι οφείλουν να καταθέσουν είτε αποδείξεις αγοράς τους, είτε καταλόγους συλλογών της εποχής, ή οικογενειακές και λοιπές φωτογραφίες όπου εμφανίζεται το διεκδικούμενο έργο.

«Συνήθως θεωρείται πως αυτή είναι μία χρονοβόρα υπόθεση, είναι όμως ένα πραγματικά λεπτεπίλεπτο έργο . Πρέπει να επιστρέψουμε το έργο στο κατάλληλο πρόσωπο και αυτό είναι συνήθως εξαιρετικά δύσκολο», υποστηρίζει στην Εl Pais ο Βενσάν Ντελιεβάν, επικεφαλής του τμήματος Ιταλικής Ζωγραφικής στο Λούβρο και μέλος της 30μελούς ομάδος από εκπροσώπους των γαλλικών μουσείων, που συστάθηκε το 2013 προκειμένου να αναλύσει την προέλευση των έργων αυτών.

Οι απόγονοι των λεηλατηθέντων χαιρέτισαν την πρωτοβουλία του Λούβρου, μολονότι θεωρούν ότι η χειρονομία τούτη άργησε πολύ και δεν είναι αρκετά δυναμική. «Είναι καλλίτερο από το τίποτα, αλλά θα μπορούσε να είναι και πιο φιλόδοξο» δηλώνει στην εφημερίδα ο Αλάν Μοντάγκλ, συνταξιούχος καθηγητής Ιστορίας και πρώην δήμαρχος του Μοντρέιγ. Ο Μοντάγκλ πέρασε πολλά χρόνια αναζητώντας τα κλαπέντα έργα από την συλλογή των θείων του , Τζον και Άννας Ζαφέ, που κατασχέθηκε και πωλήθηκε από τους Ναζί το 1943 και στην οποία περιλαμβάνονταν έργα των Γκόγια, Ρέρμπραντ και Τέρνερ. Έως σήμερα έχει κατορθώσει να εντοπίσει μία δεκάδα από αυτά, χάρις στον κατάλογο της Ροζέ Βαλάν, της γενναίας συντηρήτριας που με κίνδυνο της ζωής της κατόρθωσε να κρατήσει σημειώσεις για τα κατασχεθέντα από τους Ναζί έργα. Η προσωπικότητα της Βαλάντ ενέπνευσε τον κινηματογραφικό χαρακτήρα που ενσάρκωσε η Κέιτ Μπλάνσετ στην ταινία «Μνημείων Άνδρες»¨–Monuments Men).

Έπειτα από μακρά προσωπική έρευνα, ο Μοντάγκλ κατόρθωσε ώστε το γαλλικό κράτος να του επιστρέψει τέσσερις πίνακες , που ανήκαν στην οικογένειά του. Μεταξύ τους κι ένα έργο του βενετσιάνου ζωγράφου Γκουάρντι, που εκτίθετο στο μουσείο της Τουλούζης. Ο ίδιος εκτιμά πως η πρωτοβουλία τούτη πρέπει να ανήκει στο κράτος κι όχι στους ιδιώτες: «Το κράτος έχει τα επαρκή μέσα για να προσλάβει ειδικούς στη γενεαλογία ώστε να αναζητήσουν τον τελευταίο στην σειρά απόγονο κάθε ιδιοκτήτη κλαπέντος έργου. Είναι κάτι που έχει αρχίσει να γίνεται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Όμως το ερώτημα είναι γιατί δεν έχει γίνει έως τώρα. Η επιστροφή των κλεμμένων έργων ουδέποτε υπήρξε μία προτεραιότητα», υποστηρίζει ο Μοντάγκλ.>>

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΕΔΩ: http://www.tanea.gr/…/to-loybro-anazhtei-idiokthtes-klemme…/
========================

ΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΘΕΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ( ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ) ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΤΗΡΑ ΤΟΥΣ……

ΣΥΝΕΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΤΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΦΟΡΟΥΜ ;;;

ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ;;;;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;;;

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝ ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ….

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΕ ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ …..
ΕΝΩ ΟΙ ΔΙΑ ΒΟΗΣ ΦΑΝΦΑΡΩΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΜΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΔΙΚΑΙΟΥ….

ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΛΟΠΗΣ ΚΑΙ ΥΦΑΡΠΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ…..
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ…..

ΕΝΩ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ…..
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΕΡΙΔΑΣ ΙΔΙΩΤΩΝ…..

ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΕΦΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ….

ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ….
ΦΙΕΣΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΔΗΘΕΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΟΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΝ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΔΙΩΡΓΑΝΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ….

ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΙΔΟΥ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ….

«Το αίτημα της Συντονιστικής Επιτροπής των Παμμακεδονικών  Ενώσεων Υφηλίου, βάσει των στοιχείων που το συνόδευαν, κρίθηκε ως πιο αντιπροσωπευτικό των ενδιαφερομένων φορέων και οργανώσεων πολιτών, να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο.

Ως εκ τούτου, το αίτημα του κ. Δημητρίου Μιχάκη για τον ίδιο χώρο, την ίδια ημέρα και ώρα, καθώς και σχετικό αίτημα του κ. Γεωργίου Κόκκα, απορρίφθηκαν», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο δήμος Αθηναίων.

Πρόσφατα, ο κ. Μιχάκης, είχε καταγγείλει δημοσίως ότι δέχεται απειλές κατά της ζωής του, προκειμένου να ακυρώσει το συλλαλητήριο ενώ παμμακεδονικές  ενώσεις, πολιτιστικοί σύλλογοι και χριστιανικά σωματεία που πρωτοστάτησαν στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης, αποστασιοποιήθηκαν  από το «συλλαλητήριο» που μέχρι πρότινος εμφανιζόταν ως διοργανωτής ο ίδιος.>>

ΑΡΑ ΥΠΗΡΧΕ ΔΟΛΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ…..
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ……

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΕΔΩ :http://www.tanea.gr/…/to-loybro-anazhtei-idiokthtes-klemme…/
========================

ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΤΟΥΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΗΓΕΤΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ …….
ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ …..

ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΡΟΥΝ  ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ  ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΔΕΛΥΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ  ΚΑΤΑ  ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ  ΥΦΑΡΠΑΖΟΥΝ  ΠΡΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ  ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ….

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ……Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !!!!

 

ΑΘΑΝΑΣ ΝΤΟΜΠΡΟΣ

 

https://www.facebook.com/athana.domp1/posts/2037086749869622