Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΑΛΛΩ... ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΕΝΤΙΜΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΨΑΧΝΕΙ ΒΕΛΟΝΑ ΣΤΑ ΑΧΥΡΑ...
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΑΛΛΩ…
ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΕΝΤΙΜΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΨΑΧΝΕΙ ΒΕΛΟΝΑ ΣΤΑ ΑΧΥΡΑ…

Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΑΛΛΩ…
ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΕΝΤΙΜΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΨΑΧΝΕΙ ΒΕΛΟΝΑ ΣΤΑ ΑΧΥΡΑ…..Ο ΛΟΓΟΣ;;;; ΑΣ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ….

ΘΕΜΑ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ, ΠΟΥ ΔΕΝΕΙ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ…..ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ….ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΖΕΙ…..
ΘΕΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ……ΑΠΟ ΤΟ 2012 ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ….ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;;;; ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΡΩΜΑΙΚΟ Η ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ….ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΘΕΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ…ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΕΚΡΟΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ….ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΦΥΣΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ, ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ…….ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ…..

ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΕΑΝ ΕΓΩ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΕ ΔΙΚΗ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΕΓΩ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ….
ΤΩΡΑ, ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ……ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ, ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ……ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ ΔΗΛΑΔΗ……….
ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 177 ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΣΤΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ “ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ”….
ΑΚΟΥΣ;;;;; ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΛΕΣ…..ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ…ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ………@@@@@…..ΕΙΔΙΚΑ ΕΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ…….ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ…..

Άρθρο: 177 Αρχή της ηθικής απόδειξης
Διαβούλευση:
Δημόσια διαβούλευση για τον «Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
Ενότητα:
ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ – ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ – ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ
Ισχύον Άρθρο:
1. Οι δικαστές δεν είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν νομικούς κανόνες αποδείξεων, πρέπει όμως να αποφασίζουν κατά την πεποίθησή τους, ακολουθώντας τη φωνή της συνείδησής τους και οδηγούμενοι από την απροσωπόληπτη κρίση που προκύπτει από τις συζητήσεις και που αφορά την αλήθεια των πραγματικών γεγονότων, την αξιοπιστία των μαρτύρων και την αξία των άλλων αποδείξεων.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ γ.