Εμφανίσεις υποψηφίων σε ραδιοτηλεοπτικά Μέσα κατά τις βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 12 του ν. 3023/2002 «Χρηματοδότηση των πολιτικών κομμάτων από το κράτος. ‘Έσοδα και δαπάνες, προβολή, δημοσιότητα και έλεγχος των οικονομικών των πολιτικών κομμάτων και των υποψήφιων βουλευτών» (Α΄ 146), κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, οι εμφανίσεις για κάθε υποψήφιο βουλευτή σε πάσης φύσεως εκπομπές δημόσιων ή ιδιωτικών ραδιοφωνικών ή τηλεοπτικών σταθμών ελεύθερης λήψης, καθώς και σε φορείς παροχής κάθε μορφής συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών, υπό οποιαδήποτε μορφή, επιτρέπεται, ως εξής:
- Σε κάθε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθμό εθνικής εμβέλειας μία εμφάνιση
- Σε κάθε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθμό τοπικής ή περιφερειακής εμβέλειας μέχρι δυο (2) εμφανίσεις
Ως εμφανίσεις των υποψηφίων στα ανωτέρω μέσα θεωρούνται:
- οι προσωπικές συνεντεύξεις
- η συμμετοχή τους σε οργανωμένες συζητήσεις, περιλαμβανομένων και εκείνων που αφορούν τα δελτία ειδήσεων, καθώς και
- η κάλυψη, κατόπιν αιτήματος του υποψήφιου, της προεκλογικής του δραστηριότητας.
Για την προβολή στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο εκ του νόμου, δεν τίθεται περιορισμός.
Από τους ανωτέρω περιορισμούς εξαιρούνται οι πρόεδροι ή αρχηγοί κομμάτων και οι υποψήφιοι βουλευτές επικρατείας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΤΟ “ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΛΑΣ“. ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
Διαδίκτυο, κάνε τη δουλειά σου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Tο 96% του συνόλου των ΜΜΕ του πλανήτη ανήκει σε 6 εβραϊκές εταιρείες!!!
Έρευνα: Τα ελληνικά ΜΜΕ είναι και επισήμως τα πιο αναξιόπιστα του πλανήτη
Κοινοποίησε !!!
#Ζελενσκι #κιριλοφ #Βλαντιμίρ Πούτιν