ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΟΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΕΒΡΑΙΟΥΣ
Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ ΣΤΟ ΕΛΕΥΣΙΣ ΡΑΔΙΟ 17-7-2020
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 1989. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΟΝΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΜΙΑΣ ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΖΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΥΛΗ. Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΕΠΟΧΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΑ. ΑΥΤΟ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΑΛΙΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΣΑΡΠΗΔΟΝΑ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΤΟΥ ΜΙΝΩΑ ΟΠΟΥ Ο ΣΟΛΥΜΟΣ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΣΑΡΠΗΔΟΝΑ ΙΔΡΥΣΕ ΤΑ ΣΟΛΥΜΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ. ΟΠΟΥ ΔΩΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΑΠΟ ΕΞΕΓΕΡΘΕΝΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ. ΠΕΡΙΠΟΥ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΤΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 38 ΚΑΙ ΤΟ 116 Μ.Χ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΝΩΣΤΟ.
ΤΟ ΕΤΟΣ 38 ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΑ ΕΠΙ ΚΛΑΥΔΙΟΥ ΘΑΝΑΤΩΘΗΚΑΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΕΝΩ ΤΟ 117 ΘΑΝΑΤΩΘΗΚΑΝ 220.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΗΝΑΙΚΗ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ ΑΠΟ ΕΞΕΓΕΡΘΕΝΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ
ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΤΟ 70 Μ.Χ. ΕΧΟΥΜΕ 240.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΔΙΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΣΣΙΟΥ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΒΙΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΩΝ.
ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΝΟΥΚΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΠΙΓΟΝΟ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΤΟΝ ΑΝΤΙΓΟΝΟ ΤΟΝ ΕΠΙΦΑΝΗ ΟΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ
ΚΑΙ ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΜΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΟΛΙΑΘ ΟΠΟΥ Ο ΓΟΛΙΑΘ ΗΤΑΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΑΥΙΔ ΦΥΣΙΚΑ ΕΒΡΑΙΚΗΣ. ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΑΘΑΝΕ ΟΤΙ Ο ΜΙΚΡΟΣΩΜΟΣ ΔΑΥΙΔ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕ ΠΟΝΗΡΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΣΕΙ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΓΟΛΙΑΘ. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΓΙΓΑΝΤΑΣ Ο ΓΟΛΙΑΘ; ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥ, ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΤΣΙ; ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΤΟΝ ΑΣΠΑΣΤΗΚΕ ΤΟΤΕ ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΝΗΡΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΦΑΝΤΑΖΕ ΕΧΘΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ.
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΘΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΤΟΥ 1821.
ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ ’22 ΟΠΟΥ 600 ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΣΦΑΞΑΝ ΑΜΑΧΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ .
ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΣΤΗΝ ΧΙΟ ΟΠΟΥ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ ΠΥΘΟΣ ΕΒΡΑΙΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΟΠΟΥ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΡΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΜΑΜΟΥΚΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΦΡΙΚΑΛΕΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΣΝ ΣΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ.
Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΗΤΑΝ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ.
ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΕΧΘΡΙΚΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ.
ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙ ΛΑΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΔΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΒΡΑΙΟΥΣ
ΟΡΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΩΣ ΠΟΤΕ Ο ΕΛΗΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΤΟΝ ΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ; ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΓΕΝΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑ ΣΚΑΤΑΜΑΤΑ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΠΙΖΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ;
ΟΠΩΣ ΜΑ ΣΦΑΞΑΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΩ.
ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΣΕΙ.
ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΤΟΛΗΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΥΤΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΙΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ.
ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΘΝΟΣ
ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ
ΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΞΕΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ
ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ.
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. ε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. ήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Σο εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Σρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ FB:
https://www.facebook.com/pg/esykordeliou
ΡΑΔΙΟ ΑΡΓΩ:
http://www.radioargw.gr
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.eurovouli.gr
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/esydpkm
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE:
https://www.youtube.com/channel/UC-PnN267t69dLHsdgDdsUrw/videos
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.