Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΙΚΑ – ΕΤΑΜ ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ 450 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ – ΕΝΙΑΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΙΣΘΩΤΩΝ (ΙΚΑ – ΕΤΑΜ) ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΥΠΗΡΞΕ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΔΙΕΘΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ 2011 ΣΥΓΧΩΝΕΥΘΗΚΕ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ (ΕΣΥ) ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΕΟΠΥΥ).
ΑΠΟ 1.1.2017 ΤΟ ΙΚΑ – ΕΤΑΜ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (Ε.Φ.Κ.Α) ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ, ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ (ΑΡ.53 Ν.4387/16).
Ο Ε.Φ.Κ.Α. ΣΥΣΤΑΘΗΚΕ ΩΣ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ (Ν.Π.Δ.Δ.) ΜΕ ΤΟ Ν. 4387/16 (ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ – Ν. 4445/2016) ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΚΥΡΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ 01-01-2017, ΕΝΤΑΧΘΗΚΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Ο Ε.Φ.Κ.Α. ΚΑΤΕΣΤΗ ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΔΟΧΟΣ:
- ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ – ΕΝΙΑΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΙΣΘΩΤΩΝ (ΙΚΑ – ΕΤΑΜ)
- ΕΝΙΑΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (ΕΤΑΠ – ΜΜΕ)
- ΕΝΙΑΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ (ΕΤΑΑ)
- ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ (ΟΑΕΕ)
- ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ (ΟΓΑ), ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ
- ΝΑΥΤΙΚΟ ΑΠΟΜΑΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ (ΝΑΤ), ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΔΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΑΝΕΡΓΙΑΣ – ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΝΑΥΤΙΚΩΝ (ΚΑΑΝ)
- ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ (ΤΑΥΤΕΚΩ)
- ΕΝΙΑΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ (ΕΤΑΤ). ΤΟ ΝΑΤ ΚΑΙ Ο ΟΓΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ, ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΑΓΕΤΑΙ ΣΤΟΝ Ε.Φ.Κ.Α. ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ (ΚΕΑΟ) ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ.
(ΒΛΕΠΕ: https://el.wikipedia.org/wiki/)
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, (ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΑΡΘΡΟ 22, ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5, ΦΕΚ ΑΡ. 211/24 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019) ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΕΜΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΧΕΙ, ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ, (ΦΑΡΜΑΚΑ, ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ, Κ.Α.) ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ, ΕΠΙΔΟΜΑ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ, ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ, ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΕΞΟΔΑ ΚΗΔΕΙΑΣ, ΚΛΠ.
ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΟ ΑΤΟΜΟ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΑΝ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ, ΝΑ ΤΟΥ ΧΟΡΗΓΗΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΑ ΩΦΕΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΘΕΙ ΣΤΟ ΙΚΑ – ΕΤΑΜ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΑΜΟΙΒΗΣ, ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΙΣΘΩΤΟΥ Ή ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ, ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ.
ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΥΠΑΓΕΤΑΙ ΣΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟ.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΤΟΝΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ.
ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ, ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΣΕ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ, ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΕ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΜΑ.
ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΩΣ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.
ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΣΕ ΑΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΑΝΑΚΡΙΒΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΜΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΕ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2013 Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ, ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ DIAMOND AND DIAMOND ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ Α. ΑΠΙΔΟΠΟΥΛΟΥ, Σ. ΡΙΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΚΑ – FUNDING AND REFINANCING THE IKA FUNDING REQUIREMENTS», ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ 450 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΥΓΙΑΝΕΙ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟΤΕ ΤΟ ΙΚΑ – ΕΤΑΜ.
ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΑΚΡΙΤΕΣ ΣΤΙΣ 18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΙΚΑ – ΕΤΑΜ.
(ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ: https://www.youtube.com/watch?v=UmTE4bAOSKQ, ΑΠΟ 15.23 ΕΩΣ 19.52).
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ 450 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΕΠΙΣΗΜΟ, ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ (BANK STATEMENT) ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΑ 450 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ.
ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (ΤΡΑΠΕΖΑ) ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΜΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ Η ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ.
ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΠΙΘΑΝΩΝ ΔΟΛΙΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ.
ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ Ή ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ, ΟΤΑΝ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.
(ΒΛΕΠΕ: https://en.wikipedia.org/wiki/Bank_statement)
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΙΚΑ – ΕΤΑΜ ΑΠΟΡΡΙΨΕ, ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΡΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ 450 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ, ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΓΓΡΑΦΟ.
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
- εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.