Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά
διαχειριστής της Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας
ΔΙΟΔΙΑ Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας

Πρόστιμο ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ γλίτωσε ο ιδιώτης διαχειριστής της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας

Πρόστιμο ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ γλίτωσε ο ιδιώτης διαχειριστής της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας από το προληπτικό κλείσιμο του δρόμου, με απόφαση του Μ. Χρυσοχοΐδη.

Η σχετική πρόβλεψη υπάρχει στον νόμο 4663/20 που ψηφίστηκε πριν ακριβώς ένα χρόνο και προβλέπει πρόστιμο, εφόσον η κυκλοφορία διακοπεί συνεπεία δυσμενών καιρικών φαινομένων για πάνω από μία ώρα.

Δηλαδή, ο ιδιώτης έχει υποχρέωση να κρατά τον δρόμο ανοιχτό, κάτι που σημαίνει ενεργοποίηση ενός κοστοβόρου μηχανισμού καθαριότητας και ασφάλειας των ανθρώπων, το οποίο δεν θα καταβληθεί αφού η προληπτική απόφαση ήταν του κράτους και όχι της εταιρείας.

σ.σ. ΤΥΧΑΙΟ??? … ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΥΧΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΟΥΤΟΥΛΗΣΕΙ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ “ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ” ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ…

Μ.Χρυσοχοϊδης: “Δεν έγινε κάτι, αν κλείσει ο δρόμος για μερικές ώρες”!

Αλλοίμονο…

—————-

Έτσι με απόφαση του κράτους , απαλλάχθηκε ο ιδιώτης επιχειρηματίας απ’την υποχρέωση , να πράξει όσα προβλέπονται απ’την σύμβαση παραχώρησης και να γλυτώσει ένα πολύ σοβαρό ποσό.

ΑΠΟ

Τελικά δεν είναι μόνο Ανίκανοι!!

Είναι κυριως στυγνοί υπηρέτες συμφερόντων !!

Ο Χρυσοχοιδης ΕΚΛΕΙΣΕ την Εθνική Οδό(φωτό 1), όχι «για να μη γίνει ατύχημα»,αλλά για να ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ απο Πρόστιμα υψους έως 1.000.000 ευρώ ,όπως ρητά προβλέπεται στο άρθρο 65 του νόμου 4663/2020!!!

Οι εταιρείες (στη συγκεκριμένη περίπτωση ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ ,ιδιοκτησίας Περιστερη με αντιπρόεδρο τον Γουρζή Μιχάλη πεθερό του Γεραπετριτη) έχουν την υποχρέωση με μηχανήματα που αυτές θα πληρώνουν να κρατάνε το δρόμο ανοιχτο,δεν ήθελαν να επωμιστούν το κόστος,μπορεί να διακόπτονταν η κυκλοφορία ακόμα κι αν το έκαναν ,όποτε ο Υπουργος των ΜΑΤ και της καταστολής τους έβγαλε από τη δύσκολη θέση κλείνοντας ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΟΔΟ !!!
….και ούτε γάτα ούτε ζημιά….
Άσε που μπορεί να ζητήσουν και αποζημίωση για Διαφυγόντα έσοδα από τα διόδια!!!!
ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΩΡΑ!!!!

ΥΓ .ΔΟΥΡΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ!


Τα πιο ακριβά διόδια στο κόσμο για να μην έχουμε ανοικτο οδικό δίκτυο με 10 cm χιόνι…. Είστε ΓΙΑ ΓΈΛΙΑ!!!???

ΤΟ Άρθρο 65. ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4663/2020 Διακοπή της κυκλοφορίας στο βασικό εθνικό οδικό δίκτυο

1. Η διακοπή της κυκλοφορίας σε οποιοδήποτε τμήμα του βασικού και του δευτερεύοντος εθνικού οδικού δικτύου, όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 1 παράγραφοι 1 α και β του π.δ. 209/1998, απαγορεύεται.
2. Κατ’ εξαίρεση, η προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας επιτρέπεται μόνον σε περιπτώσεις που τούτο προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία ή τις συμβάσεις που έχουν συναφθεί με φορείς που είναι αρμόδιοι για την λειτουργία ή/και την συντήρηση τμημάτων του Βασικού Εθνικού Οδικού Δικτύου και αποκλειστικά υπό τους εκεί προβλεπόμενους όρους και στην απολύτως αναγκαία έκταση.
3. Με την εξαίρεση των περιπτώσεων της παραγράφου 2, σε περίπτωση διακοπής της κυκλοφορίας σε οποιοδήποτε τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου της παραγράφου 1 του παρόντος, συνεπεία δυσμενών καιρικών φαινομένων ή βλάβης στοιχείου της οδικής υποδομής για χρονικό διάστημα άνω της μίας (1) ώρας, επιβάλλονται, στις υπαίτιες υπηρεσίες του δημοσίου ή δημοσίων νομικών προσώπων ή σε φορείς επιφορτισμένους με τη λειτουργία ή/και συντήρηση τμημάτων του εν λόγω δικτύου ή/και τους χρήστες της υποδομής, κυρώσεις σύμφωνα με τα ειδικότερα προβλεπόμενα στο παρόν άρθρο, εφόσον ενέργεια ή παράλειψη αυτών συνετέλεσε στη διακοπή κυκλοφορίας.
4. Εντός τριών (3) ημερών από τη διαπίστωση της διακοπής της κυκλοφορίας κατά τις ανωτέρω παραγράφους, με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών συγκροτείται Επιτροπή Διερεύνησης. Αντικείμενο του έργου της Επιτροπής Διερεύνησης αποτελεί η διερεύνηση και εξακρίβωση των αιτίων της διακοπής της κυκλοφορίας στο βασικό εθνικό οδικό δίκτυο, ο επιμερισμός και καταλογισμός τυχόν διαπιστούμενων ευθυνών στους κατά περίπτωση αρμόδιους φορείς λειτουργίας ή/και συντήρησης της υποδομής, στις υπηρεσίες του Δημοσίου ή δημόσιων νομικών προσώπων ή/και τους χρήστες της υποδομής.

5. Η Επιτροπή Διερεύνησης συγκροτείται από τρία (3) τακτικά μέλη και τρία (3) αναπληρωματικά. Στην επιτροπή μετέχουν:

(α) Ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών,
(β) ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και
(γ) εκπρόσωπος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ο οποίος ορίζεται μαζί με τον αναπληρωτή του με θητεία δύο (2) ετών με απόφαση του οικείου Υπουργού.
Στην ως άνω απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών δύναται να προβλέπεται η επικούρηση της Επιτροπής Διερεύνησης από εξωτερικούς τεχνικούς συμβούλους ή πραγματογνώμονες.
6. Προς τον σκοπό επιτέλεσης του έργου της, η Επιτροπή Διερεύνησης δύναται να πραγματοποιεί αυτοψίες, να καλεί σε ακρόαση τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και φορείς και να ζητεί από αυτούς κάθε αναγκαίο έγγραφο και στοιχείο. Οι αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς υποχρεούνται να συνδράμουν την Επιτροπή Διερεύνησης θέτοντας αμελλητί στην διάθεσή της κάθε στοιχείο και έγγραφο που είναι αναγκαίο ή που ζητείται από αυτήν για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της. Η μη χορήγηση των ζητηθέντων στοιχείων προς την Επιτροπή από τις αρμόδιες υπηρεσίες συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα για τα αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη.
7. Το έργο της Επιτροπής Διερεύνησης ολοκληρώνεται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός είκοσι (20) ημερών από την συγκρότηση της με την σύνταξη και υποβολή σχετικού πορίσματος στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών στο οποίο θα περιλαμβάνονται τουλάχιστον τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 4 του παρόντος άρθρου.

Η ως άνω προθεσμία δύναται να παρατείνεται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών σε περίπτωση που τούτο κρίνεται απολύτως αναγκαίο για την άρτια ολοκλήρωση του έργου της Επιτροπής Διερεύνησης κατόπιν αιτιολογημένου αιτήματος αυτής.

8. Εφόσον από το πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης προκύπτουν πράξεις ή παραλήψεις φορέων λειτουργίας ή/και συντήρησης τμημάτων του βασικού εθνικού δικτύου ή δημόσιων νομικών προσώπων που δεν ανήκουν στην Κεντρική Κυβέρνηση, ή ευθύνες χρηστών της υποδομής, που συνετέλεσαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην διακοπή της κυκλοφορίας, επιβάλλεται σε αυτούς με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ή του κατ’ εξουσιοδότηση αυτού αρμοδίου οργάνου διοικητικό πρόστιμο από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ έως ένα εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ ανάλογα με τη βαρύτητα του περιστατικού.
Το ύψος του διοικητικού προστίμου καθορίζεται λαμβανομένων υπόψη της διάρκειας διακοπής της κυκλοφορίας, της έκτασης και των συνεπειών αυτής, καθώς και του βαθμού υπαιτιότητας εκάστου εμπλεκομένου φορέα ή προσώπου.
Το διοικητικό πρόστιμο της παρούσας παραγράφου επιβάλλεται ανεξαρτήτως της επιβολής τυχόν άλλων κυρώσεων οι οποίες προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία.

9. Εφόσον από το πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης προκύπτουν ευθύνες δημοσίων υπαλλήλων κινείται η διαδικασία επιβολής πειθαρχικών κυρώσεων σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην κείμενη νομοθεσία.


ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟ “ΚΡΑΤΟΣ” ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοϊδη ΕΝΩ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 4663/20 ΚΑΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΝΟΣ ΙΔΙΩΤΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΉ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΛΑΜΙΑΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ “ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ”…

[Tribune]: Παραδοχή ανικανότητας από Χρυσοχοΐδη: «Εγώ έκλεισα την εθνική οδό»  (ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ή ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΜΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΕΘΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΛΑΜΙΑΣ;;;)

ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΑΔΙΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;; ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ Ε.ΣΥ.