Χρόνος ανάγνωσης: 8 λεπτά

Ο ΚΥΡΑΝΑΚΗΣ ΑΓΝΟΕΙ ΠΩΣ Ο ΦΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ

Ο ΚΥΡΑΝΑΚΗΣ ΑΓΝΟΕΙ ΠΩΣ Ο ΦΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ
Ο ΚΥΡΑΝΑΚΗΣ ΑΓΝΟΕΙ ΠΩΣ Ο ΦΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ
Σε μια περίοδο που η καθημερινή διαβίωση των πολιτών αποτελεί πραγματικό άθλο για το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων, εμπαιγμό στην ανθρώπινη νοημοσύνη αποτελούν οι δηλώσεις του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας στον Νότιο Τομέα της Β΄ Αθηνών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη.
Στις 19 Οκτωβρίου όντας καλεσμένος σε τηλεοπτική ενημερωτική εκπομπή, σε ερώτηση του δημοσιογράφου αναφορικά με τον λόγο που η κυβέρνηση δεν εξετάζει την μείωση του Φόρου Προστιθεμένης Αξίας στα βασικά είδη διατροφής , ο βουλευτής Κυρανάκης απάντησε πως δεν θα μειωθεί ο ΦΠΑ π.χ. στα μακαρόνια γιατί οι πλούσιοι καταναλώνουν περισσότερα!
ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΗΛΩΣΕ:
«Ο πλούσιος και ο φτωχός, δεν μου αρέσουν αυτές οι λέξεις αλλά ας τις χρησιμοποιήσω για την οικονομία της συζήτησης, έχουν διαφορά στην κατανάλωση. Δηλαδή τι συμβαίνει εδώ; Θα πληρώσουν τον ίδιο φόρο στα μακαρόνια, όμως ένας πλούσιος που έχει περισσότερα χρήματα θα καταναλώσει και περισσότερο. Άρα η μεγαλύτερη κατανάλωση, τα περισσότερα πακέτα μακαρόνια, να το πω έτσι, αποδίδουν παραπάνω ΦΠΑ στα κρατικά ταμεία από τα οποία επιλέγει η κυβέρνηση να ενισχύσει τους αδύναμους και τη μεσαία τάξη»
Πραγματικά δεν ξέρω αν θέλω να κλάψω ή να γελάσω με αυτές τις δηλώσεις ενός ανθρώπου που βρίσκεται στο κέντρο διοίκησης της χώρας, στην Ελληνική Βουλή και μάλιστα αποτελεί μέλος του κυβερνώντος κόμματος! Το γεγονός πως ένας εκλεγμένος διοικητικός υπάλληλος του Ελληνικού Κράτους δέχεται να μιλάει ευθαρσώς για πλούσιους και φτωχούς πολίτες το 2022 δεν θα το σχολιάσω….
Θα ήθελα όμως να σταθώ μόνο σε δυο σημεία. Πρώτον , ο Κυρανάκης αναφέρει πως οι πλούσιοι καταναλώνουν περισσότερα είδη βασικής διατροφής από τους φτωχούς και την μεσαία τάξη. Δηλαδή οι μερικές χιλιάδες πλούσιοι όπως καταγράφονται στα ‘’δημόσια κιτάπια’’ καταναλώνουν περισσότερα από τα περίπου 10 εκατομμύρια που αποτελούν το υπόλοιπο του ελληνικού πληθυσμού!!! Δεύτερον, κατά τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη, εφόσον οι μερικές χιλιάδες πλούσιοι καταναλώνουν πιο πολύ, αυτό σημαίνει μεγαλύτερα έσοδα για το κράτος μέσω του ΦΠΑ , τα οποία επιστρέφονται μέσα από τα επιδόματα στους λιγότερο «προνομιούχους» αυτής της χώρας!
Στο σημείο αυτό αναρωτιέμαι αν ο βουλευτής της κυβέρνησης μας δουλεύει ή αν πραγματικά έχει άγνοια για το τι ισχύει με τον περίφημο Φόρο Προστιθεμένης Αξίας. Το μόνο σίγουρο είναι πως ότι από τα παραπάνω και αν συμβαίνει , είναι επικίνδυνο όταν ένας άνθρωπος που διαχειρίζεται τα « κοινά» μας πράγματα προβαίνει σε αυτές τις τοποθετήσεις!
Όμως ο Κων. Κυρανάκης είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής Αθηνών. Οπότε μάλλον έχει διδαχτεί , πως ο ΦΠΑ αποτελεί φόρο που επιβλήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση σε όλα τα κράτη μέλη της , από τότε που αυτή ήταν ακόμα στα ‘’σκαριά ‘’, προκειμένου από τα έσοδα που προκύπτουν από αυτόν να τροφοδοτείται η ιδία.
ΜΑΛΙΣΤΑ! Ο ΦΠΑ ξεκίνησε το 1967 επί ΕΟΚ και εδραιώθηκε σε όλους τους τομείς του εμπορίου μέχρι το 1977 με την 6η οδηγία (77/388/ΕΟΚ) . Έκτοτε ο φόρος που επιβάλλεται σε κάθε αγορά του Ευρωπαίου Πολίτη συντηρεί την Ευρωπαϊκή Ένωση. Εν ολίγοις ο ΦΠΑ δεν καταλήγει στα ταμεία κανενός κράτους μέλους αλλά στα ταμεία της ένωσης όπως υπέγραψε και επικύρωσε για την Ελλάδα ο γέρο -Καραμανλής , ο προπάτορας της Νέας Δημοκρατίας, οποίος έφτασε και στο αξίωμα του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Άρα ο Κυρανάκης , τόσο ως απόφοιτος της Νομικής, όσο και ως βουλευτής είναι αδιανόητο να έχει άγνοια για του που πραγματικά καταλήγει ο συγκεκριμένος φόρος. Οπότε όταν μιλάει για έμμεση επιστροφή του στους ασθενέστερους οικονομικά πολίτες ψεύδεται ασυστόλως , εξαπατώντας όλους εμάς με την απόκρυψη ενός τεράστιου μέρους του πλούτου μας ! Σήμερα που οι πολίτες της Ελλάδας βρισκόμαστε στα πρόθυρα της οικονομικής εξαθλίωσης , κανένας μας δεν γνώριζε πως η χώρα κάθε τέσσερα χρόνια χαρίζει ένα ολόκληρο ΑΕΠ στην ΕΕ, εφόσον ο ΦΠΑ φτάνει στο δυσθεώρητο ύψος 24%, το υψηλότερο σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Βεβαια δεν είναι μόνο ο Κυρανάκης που απέκρυψε και αυτό το γεγονός. Κάθε βουλευτής που πέρασε από τα έδρανα της Ελληνικής Βουλής, -είτε καθόταν στα αριστερά , είτε στα δεξιά, είτε στο κέντρο – δεν αποκάλυψε πως τα ελληνικά ταμεία ουδέποτε είδαν ούτε ένα “cent” από τον φόρο αυτό! Όμως δεν φταίνε μόνο αυτοί! Φταίμε και όλοι εμείς, οι Έλληνες Πολίτες που τους ανεχόμαστε! Που ανεχόμαστε όλον αυτόν τον ξεδιάντροπο συρφετό να παίζει με τον πλούτο μας , να εμπαίζει την νοημοσύνη μας, να χειραγωγεί τη ζωή μας , να απομυζά την ενέργεια μας,να μας εξοντώνει μέρα με την μέρα! Επιτρέψαμε στους λίγους, στους άχρηστους, στους «πουλημένους» να διαχειρίζονται τα δικά μας… Εμείς μείναμε έξω από αυτό , χωρίς να ελέγχουμε τίποτα , χωρίς να ορίζουμε τίποτα από όλα όσα μας αφορούν. Μείναμε μόνο αποδέκτες και εκτελεστές των αποφάσεων άλλων!!! Μείναμε να κοιτάμε τη ζωή μας από μακριά , αμέτοχοι!!!
Κάπως έτσι ως « Πολίτες» μείναμε μόνο στα χαρτιά, διότι πολιτική δραστηριότητα δεν έχουμε!!! Μα πως γίνεται όμως να υπάρχει πολίτης χωρίς πολιτική; Η απάντηση είναι μια : δεν γίνεται!!! Η πολιτική και ο πολίτης είναι άρρηκτα συνδεδεμένα. Όταν αποκόπτεται το ένα από το άλλο τότε υπάρχει το χάος που όλοι παραδεχόμαστε ότι βιώνουμε σήμερα. Απλά ξεχάσαμε αυτή την φυσική μας ιδιότητα , την ιδιότητα του Πολίτη, την αρνηθήκαμε με το πέρασμα των χρόνων… και είναι αναγκαίο να ξαναθυμηθούμε ποιοι είμαστε! Πως θα γίνει αυτό; Η πλατφόρμα είναι έτοιμη, ήδη, από το 2015 και λέγεται , «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ». Ο Πολιτικός Φορέας που συστάθηκε κυρίως για να ενώσει και να θυμίσει σε όλους τους ανθρώπους πως πρώτα γεννιόμαστε πολίτες και μόνο ως τέτοιοι μπορούμε να ενεργούμε. Δηλαδή μετέχοντας «κρίσεως και αρχής».

ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ 600 ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΙΩΝ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2312 315162 , MAIL: esuelkordeliou@gmail.com

 

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – YOUTUBE

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

 

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

 

ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ