Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά
 
ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ 1946 ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ 1946 ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ 1946 ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Έκθεση του 1946  της Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων και Ιστορικών Μνημείων του  Υπουργείου Θρησκευμάτων και Εθνικής Παιδείας  περιγράφει την λεηλασία των αρχαιοτήτων της Ελλάδας από τους Ναζί κατακτητές,και απο τα στρατεύματα κατοχής.

Γερμανοί ,Ιταλοί,Βούλγαροι,Άγγλοι λεηλάτησαν ,κατάστρεψαν και έκλεψαν σε όλη την Ελλάδα τις αρχαιοτητές μας.

Η κτηνωδία τους φαίνεται μέσα στην περιγραφή της έκθεσης.

Τι έχουν κάνει όμως μέχρι τώρα όλες οι κυβερνήσεις που πέρασαν για να επαναπατριστούν οι αρχαιότητες που ανήκουν στην Ελλάδα?

86 χρονια έχουν περάσει  από την έκθεση και το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να συζητούν πως θα δανειστούμε τα γλυπτά του Παρθενώνα ….Θα δανειστούμε τα δικά μας;;

 

 
 

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!!!!!!


359 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ..!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
 
ΓΙΑΤΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
 
Τα δύο Ελληνικά εκθέματα που θα αναφέρουμε παρακάτω ανεβάζουν στο ζενίθ την επισκεψιμότητα
στο Μουσείο του Λούβρου αποφέροντας ιλλιγιώδη ποσά στη Γαλλία προσφέροντας χιλιάδες θέσεις εργασίας χωρίς ποτέ όχι μόνο να φθείρεται η αξία τους αλλα να αποκτούν υπεραξία διαχρονικά…
Αυτό κατ, αναλογία γίνεται και στο Βρετανικό και σε άλλα μουσεία της Ευρώπης…
 
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΕΡΓΑ..
 
1) Η αίθουσα με την Αφροδίτη της Mήλου, δηλαδή το άγαλμα (3ος αι. π.Χ.) της γυναικείας θεότητας που βρέθηκε το 1820 στο νησί της Μήλου.
 
Ο αξιωματικός Jules-Sébastien-César Dumont d’Urville, που έπεισε τους Γάλλους να βιαστούν να αγοράσουν την Αφροδίτη της Μήλου και που αργότερα εξελίχθηκε σε σημαντικό εξερευνητή της Ανταρκτικής
 
Το έργο βρέθηκε σε πολλά κομμάτια (πιθανόν έξι, από τα οποία τα χέρια και το όνομα του γλύπτη πλέον λείπουν), με δύο βασικά, τον κορμό και τα πόδια. Όλα αυτά τα κομμάτια και οι Ερμές έγιναν αμέσως αντικείμενο διαπραγμάτευσης.
 
Ο Βουτιέ ενημέρωσε με μιας τον Γάλλο υποπρόξενο στην Μήλο, τον Λουϊ Μπρεστ (Louis Brest) και αυτός παρουσιάστηκε και άρχισε να παζαρεύει λέγοντας πως «δεν είναι βέβαιο ότι το άγαλμα αξίζει 1.000 γρόσια».
 
Ειδοποίησε όμως αμέσως τον ντε Ριβιέρ (Charles-François de Riffardeau, μαρκήσιος και αργότερα δούκας de Rivière), πρόξενο των Γάλλων στην Υψηλή Πύλη.
 
Στη διαπραγμάτευση αναμίχθηκε ενεργά και ένας άλλος Γάλλος αξιωματικός που είχε πάθος με τις αρχαιότητες, ο Ντιμόν ντ” Ουρβίλ (Dumont d’Urville) που σημειωτέον ήταν βέβαιος πως επρόκειτο ή για την Αφροδίτη που κρατούσε το μήλο του Πάρι.
 
Οι Γάλλοι αποφάσισαν να πάρουν οπωσδήποτε όλα τα ευρήματα στην κατοχή τους.
Το παζάρι καθυστερούσε όμως, όπως και το πλοίο που θα μετέφερε με ασφάλεια το άγαλμα στη Γαλλία.
 
Ο Κεντρωτάς ή και οι δημογέροντες (καθώς πλέον στα παζάρια είχε αναμιχθεί όλο το νησί) αδημονούσαν και αποφάσισαν να δώσουν ή να πουλήσουν το άγαλμα σε άλλους ενδιαφερόμενους. Ίσως εξάλλου υφίσταντο και πολιτικές πιέσεις -η Υψηλή Πύλη περνούσε σοβαρή κρίση στις εξωτερικές της σχέσεις και η παραχώρηση αρχαιοτήτων από πλευράς της συνιστούσε ουσιαστικά άσκηση εξωτερικής πολιτικής.
 
Ο νόμος όριζε όλες οι αρχαιότητες να καταλήγουν στην Κωνσταντινούπολη και να αποφασίζεται κεντρικά η διάθεσή τους ώστε ο σουλτάνος να κολακεύει τα έθνη που τον συνέφερε.
 
Μέσα σε όλα, παρουσιάστηκε και ο Νικόλαος Μουρούζης, μέγας δραγουμάνος του οθωμανικού στόλου, και έπεισε τους Μηλίους να πουλήσουν το εύρημα σε εκείνον (ο Μουρούζης εκτελέστηκε με απαγχονισμό ένα χρόνο αργότερα μαζί με άλλους Φαναριώτες με την κατηγορία ότι συμμετείχαν στην ελληνική επανάσταση).
 
Ο εκπρόσωπος των Γάλλων που βρέθηκε τότε εκεί ήταν ο υποκόμης ντε Μαρκέλους (Vicomte de Marcellus) που έπεισε τους ντόπιους να μη φορτωθεί τελικά η Αφροδίτη στο πλοίο του Μουρούζη για να πάει στην Πόλη, αλλά στο πλοίο των Γάλλων για να πάει στο Λούβρο.
 
Το γλυπτό όντως ταλαιπωρήθηκε και φορτώθηκε μετ” εμποδίων στο γαλλικό καράβι, γιατί οι κάτοικοι της Μήλου είχαν διχαστεί (και διαπληκτίζονταν) και τραβολογούσαν τους Γάλλους μεταφορείς -πολλοί ντόπιοι φοβούνταν ότι αν το γλυπτό έφευγε για τη Γαλλία θα είχαν συνέπειες από τους Οθωμανούς ενώ άλλοι πίστευαν ότι έπρεπε να πάει στη Γαλλία αλλά να δοθούν περισσότερα χρήματα.
 
2) Η Νίκη της Σαμοθράκης (200 π.Χ.), το πιο αξιοθαύμαστο ίσως καλλιτέχνημα της
αρχαίας ελληνικής γλυπτικής τέχνης, που παριστάνει τη φτερωτή θεά της νίκης.
Δυστυχώς, από το άγαλμα λείπει το κεφάλι της. Ανακαλύφθηκε το 1863 από τον
Γάλλο πρόξενο Σαμπουαζώ2. Το άγαλμα έφτασε στο Λούβρο στις 11 Μαϊου του 1864 και δύο χρόνια μετά εκτέθηκε για πρώτη φορά μετά τις απαραίτητες εργασίες – χωρίς όμως ακόμα να μπορούν να εκθέσουν το επάνω μέρος τους κορμού και τα φτερά.
 
Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΛΟΠΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
 
Με αναλογιστική μελέτη αποδεικνύεται ότι οι εισπράξεις των τελευταίων 98 ετών στο μουσείο του Λούβρου μόνο από τα Ελληνικά εκθέματα αγγίζει το ιλιγγιώδες ποσό των 359 τρις ευρώ…!!!
 
302 Δίς ευρώ έχει εισπράξει αναλογικά η Γαλλία από τα Ελληνικά εκθέματα τα τελευταία 50 χρόνια…!!!
 
Μήπως τελικά μέσα στο παιγνίδι που παίζεται τον τελευταίο καιρό κρύβεται στην ουσία η εξαγορά του πολιτισμού της Ελλάδας που η απόδοση σε κέρδη δεν τελειώνει ποτέ και είναι πάνω από πετρέλαια, θάλασσες, κλίματα και διάφορα άλλα…!!!
 
Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες






 
Τι περιμένεις όμως από τούς Πολιτικούς όταν οι ίδιοι παρουσιάζουν  αρχαιολογικά ευρήματα ως ιδιωτικές συλλογές?
Έσκαψες στο χωράφι σου και τα βρήκες? Και ποιός σου δίνει το δικαίωμα να τα κάνεις δικά σου?
‘Οτι  αρχαιολογικό εύρημα βρίσκεται σε Ελληνική γή είναι πολιτιστική περιουσία των Ελλήνων!!!!!!
Πρόσφατα είδαμε την επίσκεψη του Μητσοτάκη   στο νέο αρχαιολογικό Μουσείο των Χανίων όπου εκτείθετε η  «Συλλογή αρχαιοτήτων Κωνσταντίνου, Μαρίκας και Κυριάκου Μητσοτάκη» αφού αυτή η συλλογή είναι καταχωρημένη από τον πατέρα του με την παραπάνω ονομασία.

Όπως αναφέρουν «η έκθεση αποτελείται από 3.500 αντικείμενα, εκ των οποίων περίπου 1.000 εκτίθενται για πρώτη φορά». Άρα, και με δεδομένο ότι απαγορεύεται να έχουν ιδιώτες στην κατοχή τους αρχαία, όλα αυτά τόσο χρόνια τα περίπου 1.000 νέα αντικείμενα …πού βρίσκονταν; Ποιοι τα είχαν;

Η αρχαιοκαπηλία είναι καραμπινάτη. Πρώτος την είχε καταγγείλει από το 1991 ο Ηρακλειώτης αρχαιολόγος, Αντώνης Βασιλάκης παρουσιάζοντας και φωτογραφίες: “Το 1979-1980 έγινε μεγάλη αρχαιοκαπηλία στο προανακτορικό νεκροταφείο (3000-1800 π.Χ.) της Μονής Οδηγήτριας στα Αστερούσια. Η υπηρεσία ξεκίνησε ανασκαφή μετά την αρχική σύληση, αλλά τη διέκοψε λόγω χειμώνα. Η λαθρανασκαφή επαναλήφθηκε το χειμώνα και την άνοιξη του 1980. Τον Ιούλιο επαναλήφθηκε η ανασκαφή. Τα αρχαία της αρχαιοκαπηλίας κατέληξαν στη Συλλογή του Μητσοτάκη στα Χανιά. Αργότερα «δωρίστηκαν» στο Μουσείο Χανίων…».ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Εικονα 6 Εικονα 7

 

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!!!!!!!
 
Ακόμα και μέσα στην εκκλησία μπρόστα στα μάτια μας οι ανώτατοι αρχόντες των Θρησκειών παρουσιάζουν την αρχαιοκαπηλία ως δωρεά!!!!!
 

 
Τα “θραύσματα” του Παρθενώνα που πρόσφατα δώρισε ο Ιησουΐτης Πάπας Φραγκίσκος στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και όχι στο Ελληνικό κράτος είναι προϊόντα αρχαιοκαπηλίας και λεηλασίας.
 
” Από που τα βρήκε αυτά το Βατικανό και τα έχει και τα εκθέτει τόσα χρόνια, όπως μας λέει και τα έχουν δει εκατομμύρια επισκέπτες και δεν τα έχουμε εμείς οι Έλληνες;… “διερωτάται η κ. Βαγενά και συνεχίζει: “Ο επίσκοπος Ρώμης κάνει μια δωρεά γλυπτών που είναι η Ελληνικότητα και δεν έχουν καμία σχέση με το δόγμα, το Βατικανό, την θρησκεία… Ίσα-ίσα η Ελληνικότητα και αυτό που εκπροσωπούν τα θραύσματα του Παρθενώνα, είναι αυτό που πολεμήθηκε λυσσαλέα για πάρα πολλούς αιώνες και πολεμιέται και μέχρι σήμερα… Η ελληνικότητα πολεμήθηκε λυσσαλέα από την ίδια την εκκλησία, ξεκινώντας από το βυζάντιο που ουσιαστικά η εκκλησία είναι μία και μας το αποδεικνύει τώρα πώς ο ένας επίσκοπος κάνει στον άλλον επίσκοπο δωρεά θραύσματα τα οποία είναι προιόν λεηλασίας….”
 
Πώς βρέθηκαν στα χέρια τους και γιατί τα κάνει δωρεά ο ένας επίσκοπος στον άλλον;
 
Γιατί τα δίνει στον Ιερώνυμο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κι όχι στο ελληνικό κράτος;
 
Ποια η σχέση του Ιερώνυμου με την Καθολική Εκκλησία και τον Πάπα;
 
Πότε νομιμοποιήθηκε το πλιάτσικο των αρχαιοτήτων μας;
 
Ποιοι ήταν οι “περιηγητές” και ποιο ήταν το έργο τους;
 
Ποιος ήταν ο ιδρυτής της σύγχρονης αρχαιολογίας;
 
“Η αρχαιολογία γενικά και στην Ελλάδα την έχουν καπηλευτεί συγκεκριμένα άτομα και συγκεκριμένα λόμπι… ουσιαστικά να ξέρετε ότι τις ανασκαφές στην Ελλάδα δεν τις κάνουν Έλληνες. Είναι εγκατεστημένες πάνω από 10 ξένες αρχαιολογικές σχολές. Τις Μυκήνες τις έχει πάρει εργολαβία η αμερικανική σχολή και είναι από πίσω συγκεκριμένες εταιρίες… μην νομίζετε δηλαδή ότι ανήκει στο αμερικανικό κράτος… κάνουν μόνιμα ανασκαφές και παίρνουν ό,τι ανασκάπτουν και το κάνουν ό,τι θέλουν… μόνο ελληνικές σχολές δεν έχουμε στην Ελλάδα, τους Έλληνες τους παίρνουν ως υπαλλήλους…” μας επισημαίνει η κ. Βαγενά μέσα απο την αποκαλυπτική της εκπομπή με αφορμή την δωρέα του Ιησουΐτη Πάπα Φραγκίσκου στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και όχι στο Ελληνικό κράτος.
 
Οι πολιτικές ευθύνες είναι τεράστιες  όπως βλέπουμε στην Έκθεση του 1946 της Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων και Ιστορικών Μνημείων του Υπουργείου Θρησκευμάτων και Εθνικής Παιδείας.
 
Καραγκιόζηδες και αρπαχτικά μας κυβερνούν τόσα χρόνια!!!!!
 
Είναι ώρα οι Έλληνες να αποκαταστήσουν την αλήθεια και να πάρουν πίσω όλα τα δίκαια και δικά τους αποτινάσσοντας το θεοκρατικό καθεστώς που μας δυναστεύει μέχρι σήμερα. Είναι η ώρα της ένωσης με τον μοναδικό φορέα του ΄Έθνους “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”.
 
ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ  του 1946  της Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων και Ιστορικών Μνημείων του  Υπουργείου Θρησκευμάτων και Εθνικής Παιδείας.
 

Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά#Ζελενσκι #κιριλοφ #Βλαντιμίρ Πούτιν

#Τελ Αβίβ