Σχέδιο για οδικό άξονα Θεσσαλονίκης Σιθωνίας αλλά δίχως κονδύλια
Η ολοκλήρωση του νέου οδικού άξονα που θα ενώνει τη Θεσσαλονίκη με τη χερσόνησο της Σιθωνίας της Χαλκιδικής είναι ένας από τους στόχους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την επόμενη προγραμματική περίοδο ενώ σε αναμονή βρίσκεται για το Προεδρικό Διάταγμα που αφορά την ανάπτυξη του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης.
Τα παραπάνω επισήμανε μεταξύ άλλων ο Αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Πάρης Μπίλλιας κατά την ομιλία του στο πλαίσιο του διεθνούς συνεδρίου Southeast Europe Connectivity Forum (SECF) που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.
Ειδική αναφορά έκανε στη Θεσσαλονίκη η οποία αποτελεί το σταυροδρόμι δύο σημαντικών πολιτικών αξόνων, της Εγνατίας Οδού και του οδικού άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι.
Όπως είπε, για να εκπληρωθεί ο δεύτερος άξονας και να διευκολυνθεί η διασυνδεσιμότητα και η επισκεψιμότητα στη Θεσσαλονίκη και στην ευρύτερη περιοχή θα πρέπει να ολοκληρωθεί πρώτα ο άξονας Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι. «Ένα σημαντικό έργο που έχει καθυστερήσει και πρέπει να τρέξουν οι διαδικασίες με την ελπίδα να ολοκληρωθεί γρήγορα ο διαγωνισμός της Εγνατίας Οδού. Η σημερινή είσοδος στη χώρα μας από την πύλη της Βόρειας Μακεδονίας δεν μας τιμά», υποστήριξε.
Παράλληλα, επισήμανε και την ανάγκη να ολοκληρωθούν άμεσα τα έργα διασύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης τόσο με την ΠΑΘΕ όσο και με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Η διαδικασία για τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου είναι σε φάση διαγωνισμού με την επιτάχυνση των διαδικασιών να κρίνεται αναγκαία. «Η Θεσσαλονίκη διαθέτει ένα λιμάνι το οποίο είναι ένας από τους μεγάλους αναπτυξιακούς βραχίονες στη Βόρεια Ελλάδα και σε ολόκληρη τη ΝΑ Ευρώπη αποτελώντας εμπορευματική πύλη. Γι’ αυτό είναι αναγκαίο να ολοκληρωθούν άμεσα τα έργα διασύνδεσης του λιμανιού», σημείωσε ο κ. Μπίλλιας.
Μιλώντας στη συνέχεια για τα περαιτέρω έργα που δρομολογούνται στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, επικεντρώθηκε σε δύο, στο παραλιακό μέτωπο και στον νέο οδικό άξονα στη Χαλκιδική.
Για την ενοποίηση του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, δήλωσε ότι η Περιφέρεια βρίσκεται σε αναμονή για την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος ενώ από την πλευρά της έχουν ολοκληρωθεί όλα τα απαραίτητα βήματα για το έργο. «Η Θεσσαλονίκη με το νέο παραλιακό μέτωπο θα διαθέτει συνεχή παράκτια ζώνη αναψυχής, δίπλα στη θάλασσα, συνεχή ποδηλατόδρομο, νέους ελεύθερους χώρους σε μήκος 40 χλμ, ενώ περισσότερα από 1.000 στρέμματα δημόσιου χώρου θα δοθούν στους πολίτες και τους επισκέπτες της πόλης. Στην Περιφέρεια έχουμε ολοκληρώσει τα απαραίτητα βήματα για το έργο και σήμερα είμαστε στην αρχή του τέλους για να εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα», ανέφερε ο κ. Μπίλλιας.
Αναφορικά με τους δρόμους, τις μεταφορές και τις μετακινήσεις μίλησε για τον νέο οδικό άξονα που σχεδιάζει η Περιφέρεια στη Χαλκιδική καθώς αποτελεί την τουριστική ατμομηχανή της Κεντρικής Μακεδονίας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ίδιο, απαιτείται η αναβάθμιση των υποδομών της Σιθωνίας και νέος οδικός άξονας αναμένεται στην περιοχή. «Στόχος μας είναι να ολοκληρωθεί στην επόμενη προγραμματική περίοδο και στη νέα μας θητεία να βρεθούν τα απαραίτητα κονδύλια προκειμένου να ενώσουμε τη Θεσσαλονίκη με τη χερσόνησο της Σιθωνίας», υπογράμμισε ο κ. Μπίλλιας.
Χαρακτήρισε τέλος τη Νοτιοανατολική Ευρώπη ως μια εξαιρετικά σημαντική περιοχή με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και με στρατηγικό ρόλο ο οποίος μπορεί να ενισχυθεί επιφέροντας οικονομική ανάπτυξη και ευημερία. Τόνισε ακόμη ότι για να ισχυροποιηθεί ο στρατηγικός ρόλος της περιοχής απαιτούνται μεγάλα έργα υποδομών και μεταφορών έτσι ώστε να ενισχυθεί η διασυνδεσιμότητα με τις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και εντός της ίδιας της ΝΑ Ευρώπης.
Διαδίκτυο, κάνε τη δουλειά σου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Tο 96% του συνόλου των ΜΜΕ του πλανήτη ανήκει σε 6 εβραϊκές εταιρείες!!!
Έρευνα: Τα ελληνικά ΜΜΕ είναι και επισήμως τα πιο αναξιόπιστα του πλανήτη
Κοινοποίησε !!!
#Ζελενσκι #κιριλοφ #Βλαντιμίρ Πούτιν