“Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ”
Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑ ΤΟΥ “ΕΡΩΤΑ” ΚΑΙ ΤΑ ΓΥΜΝΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΡΩΜΑΙΚΑ. ΕΠΙ ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΡΩΜΑΙΚΟ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΡΩΜΑΙΚΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΩΣ ΒΑΣΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΚΟ, ΟΧΙ ΡΩΜΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΥΠΟΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΩΣ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) ΒΑΣΗ ΠΟΥ ΠΑΤΗΣΕ ΤΟ ΡΩΜΑΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΕΝ ΤΕΛΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΩΜΑΙΚΟ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ, ΟΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ. ΠΟΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ;
ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΤΕ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΙΤΕ ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ.
ΑΡΑ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ Ή ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΣ Ή ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ, ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΒΑΡΥΤΑΤΟ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ.
ΟΠΟΥ ΘΕΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΘΕΑΣΗ, ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΘΕΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΘΕΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΘΕΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΒΙΒΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ.