Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά
Ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ: «Γονείς εύπορων οικογενειών δεν στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο»!
Ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ: «Γονείς εύπορων οικογενειών δεν στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο»!

Ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ: «Γονείς εύπορων οικογενειών δεν στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο»!

Τι αναφέρει η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ

Με αφορμή τα παιδιά των «παλαιοχριστινών», τα οποία δεν πάνε τα παιδιά τους σχολείο, παρότι στην Ελλάδα η εκπαίδευση των παιδιών είναι υποχρεωτική έως και το Γυμνάσιο, η ΟΙΕΛΕ με σχετική της ανακοίνωση φέρνει στο «φως» και άλλες τέτοιες υποθέσεις.

Μάλιστα, υπολογίζεται ότι περίπου 200-300 παιδιά γόνοι εύπορων οικογενειών οι οποίοι σχετίζονται με τον παραθρησκευτικό χώρο ή δεν εμπιστεύονται το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα κρατούν τα παιδιά τους στο σπίτι αποκτώντας το δικαίωμα της κατ΄ οίκον διδασκαλίας με τη συνδρομή ιδιωτικών σχολείων.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι μόνο για φέτος υπάρχουν πάνω από 20 αιτήσεις από ιδιωτικά σχολεία στη Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας από ιδιωτικά σχολεία για κατ΄ οίκον διδασκαλία μαθητών.

Μια ανάλογη περίπτωση ήρθε στο φως της δημοσιότητας το 2017 όταν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μητέρα έχασε την επιμέλεια της κόρης της γιατί εφάρμοζε κατ’ οίκον εκπαίδευση. Ως δασκάλα αγγλικών η ίδια, αποφάσισε να εκπαιδεύσει κατ’ οίκον την κόρη της και να μην τη στείλει ποτέ στο σχολείο.

Ολόκληρη η ανακοίνωση

«Έκπληκτοι» δηλώνουν οι αρμόδιοι της Πολιτείας για το γεγονός ότι κάποιες οικογένειες που ανήκουν σε παραθρησκευτικές οργανώσεις στην ορεινή Κορινθία, υποχρέωναν τα παιδιά τους σε παράνομη, κατ’ οίκον διδασκαλία. Κάποιοι αρμόδιοι, μάλιστα, μιλούν για «πρωτοφανές» φαινόμενο. Είναι, όμως, έτσι;

Σήμερα θα φρεσκάρουμε (για μια ακόμη φορά) τις μνήμες και θα υπενθυμίσουμε την μεγάλη προσπάθεια της ΟΙΕΛΕ να αναδείξει το φαινόμενο της διασύνδεσης του homeschooling με ακραίες παραθρησκευτικές ομάδες και την εμπλοκή ιδιωτικού σχολείου στην υπόθεση.

Οι καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ για τη διασύνδεση του homeschooling με παραθρησκευτικές οργανώσεις και την έκδοση “μαϊμού” τίτλων σπουδών

Όλα ξεκίνησαν το 2017 με την προβολή του ντοκιμαντέρ “ΙΧΘΥΣ” στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Έκπληκτοι γονείς και συνάδελφοι μας ενημέρωσαν ότι στο ντοκιμαντέρ καταγράφεται η περίπτωση μιας οικογένειας που λόγω «έλλειψης εμπιστοσύνης»  στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα (στην πραγματικότητα, λόγω ισχυρών θρησκευτικών πεποιθήσεων) δεν έστελνε τα 4 παιδιά της στο σχολείο και είχε συνάψει συμφωνία με κάποιο ιδιωτικό  σχολείο για «να δώσουν (τα παιδιά) τις εξετάσεις και παρακολουθούν και κάποια πράγματα που είναι απαραίτητο να παρακολουθήσουν».

Μετά από έρευνα, πληροφορηθήκαμε ότι ο πατέρας ήταν ιατρός και μάλιστα Διευθυντής σε κλινική πολύ γνωστού ιδιωτικού νοσοκομείου της Αθήνας. Αποστείλαμε όλα τα στοιχεία που διαθέταμε στο Υπουργείο Παιδείας και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ώστε να βρεθεί το ιδιωτικό σχολείο που εξέδιδε “μαϊμού” τίτλους και να γίνουν οι προβλεπόμενες ενέργειες για τη νόμιμη φοίτηση των μαθητών.

Δυστυχώς, φαίνεται ότι το βαρύ όνομα και οι διασυνδέσεις του πατρός (και της παραθρησκευτικής οργάνωσης) αποτέλεσαν “αξεπέραστο” εμπόδιο για τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας που, παρά το γεγονός ότι είχαν ονόματα, για κάποιον παράξενο λόγο, δεν μπόρεσαν ποτέ να βρουν ποιο ήταν το ιδιωτικό σχολείο που χορήγησε τους παράνομους τίτλους.

Περιμένουμε λοιπόν την παρέμβαση της κυρία Αδειλίνη και τω άλλων εισαγγελέων, που έδειξαν τόση ευαισθησία για τα παιδιά των «παλαιοχριστιανών».

Απόσπασμα από τις προγραμματκές δηλώσεις.

ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΟΝΟ Η Ε.ΣΥ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΘΕΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων.

Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά.