Αυτόνομη οδήγηση της Tesla:Μια περίεργη «αγάπη» για τα πεζοδρόμια!
Η τελευταία έκδοση του Autopilot αποδεικνύεται προβληματική!
Δεν μπορεί να υπολογίσει σωστά όταν στρίβει και πέφτει στα κράσπεδα των πεζοδρομίων.
Επηρεάζονται περισσότερο Model S και X, αναφορές και για Model 3 και Y.
Η Tesla ως συνήθως δεν έχει πάρει θέση!
Η τελευταία έκδοση του Autopilot αποδεικνύεται προβληματική
Πριν από λίγες μέρες, η Tesla κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ την τελευταία έκδοση (12.3.1) του συστήματος υποβοήθησης οδήγησης «Full Self-Driving».
Σύμφωνα με την εταιρία έχει αναθεωρήσει το βασικό κώδικα οδήγησης στην πόλη, μετατρέποντάς τον σε «ένα ενιαίο end-to-end νευρωνικό δίκτυο που εκπαιδεύτηκε μέσα από εκατομμύρια βίντεο και δεδομένα, κι αντικατέστησε πάνω από 300.000 γραμμές κώδικα C++» ή με απλά λόγια είναι ένας εξελιγμένος αυτόματος πιλότος που δημιουργήθηκε για να σκέφτεται και να αντιδράσει καλύτερα και γρηγορότερα από πριν.
Όμως όπως φαίνεται τα πράγματα δεν εξελίσσονται ιδιαιτέρως καλά για την Tesla, αφού όλο και πληθαίνουν οι αναφορές ότι η νέα έκδοση του FSD έχει μια περίεργη «αγάπη» για τα πεζοδρόμια.
Δεν μπορεί να υπολογίσει σωστά όταν στρίβει και πέφτει στα κράσπεδα των πεζοδρομίων
Αν και οι πρώτες εντυπώσεις ήταν θετικές, πληθαίνουν οι ιδιοκτήτες που αναφέρουν ότι ο αυτόματος πιλότος τους «οδηγεί» πάνω σε κράσπεδα πεζοδρομίου, με αποτέλεσμα να καταστρέφονται οι ζάντες και τα ελαστικά του.
Μεταξύ άλλων, χρήστης της δημοφιλής πλατφόρμας Reddit, αναφέρει ότι με το νέο λογισμικό σε συγκεκριμένο σημείο πρέπει να στρίβει αυτός το αυτοκίνητο γιατί αλλιώς πηγαίνει με ταχύτητα κατευθείαν προς το πεζοδρόμιο. Αρνητικά σχόλια δημοσιεύτηκαν και στην πλατφόρμα Χ (πρώην Twitter), που ανήκει στον ιδρυτή της Tesla. Εκεί ένας ιδιοκτήτης έγραψε: «Στην πρώτη μου βόλτα με το FSD 12.3 όλα ήταν τέλεια μέχρι που δεν ήταν.
Έστριψα αριστερά σε ένα πράσινο φανάρι και το όχημα έκοψε πάρα πολύ. Χτύπησε πολύ δυνατά στο κράσπεδο και κατέστρεψε το πίσω ελαστικό από την πλευρά του οδηγού. Συνειδητοποίησα πολύ αργά τι συνέβαινε. Να προσέχετε εκεί έξω, άνθρωποι!». Αντίστοιχη δημοσίευση έκανε ακόμα ένας χρήστης όπου ανέφερε:
«Θα πρέπει να σταματήσω τη δοκιμή του FSD 12.3 αν (το όχημα) χτυπήσει ξανά σε κράσπεδο. Προσπάθησα να του δώσω ακόμα μια ευκαιρία αλλά και πάλι χτύπησε σε κράσπεδο. Αυτή τη φορά στον πίσω δεξιό τροχό. Το όλο θέμα γίνεται όλο και πιο ακριβό.»
Επηρεάζονται περισσότερα Model S και X, αναφορές και για Model 3 και Y
Οι μέχρι τώρα αναφορές δείχνουν ότι επηρεάζονται περισσότερα τα Model S και X, και λιγότερα τα Model 3 και Υ.
Εκεί μάλιστα πολλοί ιδιοκτήτες Tesla εικάζουν ότι είναι το πρόβλημα. Συγκεκριμένα υποστηρίζουν ότι η έκδοση 12.3 του FSD εξελίχθηκε κυρίως με δεδομένα που πάρθηκαν από τα μοντέλα Model 3 και Y, κάτι που υποδηλώνει και το σημείωμα της ίδιας της Tesla για την έκδοση.
Αυτό με τη σειρά του θα μπορούσε να σημαίνει ότι το FSD απλώς λειτουργεί χειρότερα με τα μεγαλύτερα premium μοντέλα X και S. Ωστόσο, μένει να αποδειχθεί αν αυτό είναι πράγματι αλήθεια.
Η Tesla ως συνήθως δεν έχει πάρει θέση
Η Tesla κρατάει σιγή ιχθύος μέχρι στιγμής για το θέμα, θέτοντας όπως φαίνεται τους ιδιοκτήτες των οχημάτων της αλλά και τους πεζούς σε άμεσο κίνδυνο.
Βέβαια αν τα παράπονα και οι αναφορές συνεχίσου να αυξάνονται, δεν θα είναι απίθανο να δούμε την αμερικάνικη εταιρεία να βγάζει μια νέα, ενημερωμένη, έκδοση. Πάντως σε κάθε περίπτωση, το νόημα ενός αυτόματου πιλότου είναι να μην πέφτει στα πεζοδρόμια.
Διαβάστε-CERN:Ξεκινά πείραμα την ημέρα της ολικής έκλειψης Ηλίου στις 8 Απριλίου
Διαδίκτυο, κάνε τη δουλειά σου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: