Ο όρος «γυναικοκτονία» δεν ευσταθεί –εφόσον υπάρχει ο όρος «ανθρωποκτονία»
Γιατί αν η γυναίκα δεν λογίζεται ως άνθρωπος και τα είδη πέρα από τους ανθρώπους είναι τα ζώα και τα φυτά, βγάλτε το συμπέρασμα πώς κατρακυλά ξαφνικά η θέση της γυναίκας στο σημερινό πλανητικό σύμπαν!
Στη σκιά του τελευταίου τραγικού εγκλήματος (και όχι συμβάντος, όπως ειπώθηκε σε κάποια δελτία):
Γυναικοκτονία, όπως ζωοκτονία ή… φυτοκτονία; Κάτι τέτοιο μού θυμίζει εμένα, κι ας σοκάρω κάμποσο κόσμο εδώ μέσα. Αλλά, για να είμαστε δίκαιοι, ας δούμε τα επισήμως λεγόμενα υπέρ του όρου.
Περί «γυναικοκτονίας» ο λόγος, λοιπόν, και ως γυναικοκτονία (επίσημη θέση) λογίζεται ο όρος για το έγκλημα μίσους που βασίζεται στο φύλο (το ένα από τα δύο φύλα άραγε ή… κάποιο από τα φύλα, όπως καταντήσαμε να λέμε εσχάτως; Έχει σημασία αυτό που τονίζω εδώ!). Γενικά, η γυναικοκτονία ορίζεται ως «η δολοφονία γυναικών (ή κοριτσιών) επειδή είναι γυναίκες».
Ο όρος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Αγγλία το 1801 για να υποδηλώσει “τη δολοφονία μιας γυναίκας”. Η φεμινίστρια συγγραφέας Ντιάνα Ράσελ (κάτι τέτοια νούμερα χαλάνε τον κόσμο) ήταν το πρώτο πρόσωπο που προσδιόρισε και διέδωσε αυτόν τον όρο στη σύγχρονη εποχή, το 1976 (Διατί, άραγε; Βοηθούσε σε κάτι τη γυναίκα αυτό ή μήπως τους μισογύνηδες βόλευε μόνο;).
Η Ράσελ ορίζει ρητώς τη λέξη ως «τη δολοφονία γυναικών από άντρες επειδή είναι γυναίκες». Κολλήσανε εσχάτως και το: «συμπεριλαμβανομένων μορφών έμφυλης και σεξιστικής βίας» στο εν λόγω έγκλημα –γιατί δεν έβγαινε η εξίσωση- και αποφάσισαν να υποστηρίξουν τον όρο κυρίως οι αριστερο-κάτι, που τα πάνε καλά με τα «κάτι», δηλαδή με τα έμφυλα φληναφήματα!
Με δυο λόγια, σύμφωνα με αυτή την άποψη, οι άντρες που σκοτώνουν τις συντρόφους τους από ζήλεια ή από ανερμάτιστα πάθη, το κάνουν επειδή είναι… γυναίκες τα θύματα ή επειδή έχουν προσωπικούς λόγους; Αν απλά μισούσαν τις γυναίκες, θα τις σκότωναν πριν συνδεθούν μαζί τους.
Αυτό λέει η λογική, τουλάχιστον! Αλλά πού μυαλό οι σημερινοί «φυλο»τερατολόγοι του δημοσίου βίου! Άλλο ερώτημα: αν ένας κλέφτης σκοτώσει μια γιαγιά, το κάνει επειδή μισεί τις γυναίκες, άρα διαπράττει «γυναικοκτονία», ή για άλλους προφανέστατους (βλ. κακουργηματικούς) λόγους; Κι άλλο ένα ερώτημα: αν μια γυναίκα σκοτώσει μια άλλη γυναίκα, το κάνει επειδή μισεί τις γυναίκες; Ε, ας αυτοκτονούσε τότε!
Με δυο λόγια, ο όρος «γυναικοκτονία» δεν ευσταθεί –εφόσον υπάρχει ο όρος «ανθρωποκτονία»- εκτός και εάν θεωρήσουμε ότι οι γυναίκες δεν είναι άνθρωποι. Μια χαρά τα καταφέρνουν οι ομοφυλόφιλοι (οι αρσενικής προέλευσης, αποκλειστικά), που μετά τα «ομόφυλα» (της ιδίας φυλής) ζευγάρια, προωθούν τώρα τον όρο «γυναικοκτονία», εξοβελίζοντας ουσιαστικά τη γυναίκα από το ανθρώπινο είδος!
Γιατί αν η γυναίκα δεν λογίζεται ως άνθρωπος και τα είδη πέρα από τους ανθρώπους είναι τα ζώα και τα φυτά, βγάλτε το συμπέρασμα πώς κατρακυλά ξαφνικά η θέση της γυναίκας στο σημερινό πλανητικό σύμπαν! Τ’ ακούτε εσείς οι ΜΜΕ(χαζο)πουλάδες, που χρησιμοποιείτε τον όρο αυτό τον γυναικοκτονικό (κυριολεκτικά γυναικοκτονικό!) με περηφάνια περισσή;
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
1.10. Η γυναίκα αναγνωρίζεται ως αυτοδύναμη, αυτόνομη και ανεξάρτητη μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Φορολογικά αντιμετωπίζεται αυτόνομα κάνοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή.
Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξαρχής. Για τις μητέρες που ανατρέφουν παιδιά θα υπάρχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη από την Πολιτεία.
Από την πρώτη μέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο, η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του. Η Πολιτεία θα αποκαταστήσει όλες τις μητέρες όταν χρειαστεί να μπουν στην παραγωγική διαδικασία για τα χρόνια που έμειναν εκτός αυτής.
1.11. Είναι υποχρέωση μας να ανατρέψουμε την γενοκτονία που γίνεται σήμερα και να την μετατρέψουμε σε ευγονία. Η αποκατάσταση και η εξασφάλιση των γυναικών μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό καθήκον μας.