Η Μέτα κατηγορήθηκε για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανόνων της ΕΕ σχετικά με το μοντέλο πληρωμής ή συναίνεσης
Επιμέλεια Andonis Xaralambous
Ενημέρωση: Επιβεβαιώνει παραβίαση των κανόνων της ΕΕ. προσθέτει η δήλωση της ΕΚ
Η μητρική Meta του Facebook ( NASDAQ: META ) κατηγορήθηκε τη Δευτέρα από τις ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ ότι παραβίασε τους ορόσημους ψηφιακούς κανόνες του μπλοκ.
Τον Μάρτιο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα μη συμμόρφωσης κατά της Apple ( AAPL ), της Alphabet ( GOOGL ) ( GOOG ) της Google και των Meta Platforms Facebook Instagram ( META ) για πιθανές παραβιάσεις βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA).
Στην περίπτωση της Meta ( META ), οι έρευνες μη συμμόρφωσης σχετίζονταν με το «μοντέλο πληρωμής ή συναίνεσης» του κοινωνικού δικτύου.
Η Επιτροπή ενημέρωσε σήμερα τη Meta ( META ) για τα προκαταρκτικά πορίσματά της ότι το μοντέλο διαφήμισης «πληρωμή ή συναίνεση» δεν συμμορφώνεται με τον Νόμο για τις Ψηφιακές Αγορές ( DMA ).
Η Meta ( META ) εισήγαγε μια συνδρομητική υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις για το Facebook και το Instagram στην Ευρώπη στα τέλη του περασμένου έτους για να συμμορφωθεί με τους εξελισσόμενους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να εξαιρεθούν από την παρακολούθηση δεδομένων της εταιρείας για διαφημιστικούς σκοπούς. Εν τω μεταξύ, οι χρήστες που συναινούν να παρακολουθούνται λαμβάνουν μια δωρεάν υπηρεσία.
«Κατά την προκαταρκτική άποψη της Επιτροπής, αυτή η δυαδική επιλογή αναγκάζει τους χρήστες να συναινέσουν στο συνδυασμό των προσωπικών τους δεδομένων και αποτυγχάνει να τους παρέχει μια λιγότερο εξατομικευμένη αλλά ισοδύναμη έκδοση των κοινωνικών δικτύων της Meta», αναφέρεται σε επίσημη δήλωση.
Η Meta ( META ) έχει πλέον τη δυνατότητα να ασκήσει τα δικαιώματά της υπεράσπισης εξετάζοντας τα έγγραφα του φακέλου έρευνας της επιτροπής και απαντώντας γραπτώς στα προκαταρκτικά πορίσματα της επιτροπής.
Η επιτροπή θα ολοκληρώσει την έρευνά της εντός 12 μηνών από την έναρξη της διαδικασίας, η οποία ήταν στις 25 Μαρτίου 2024.
Εάν διαπιστωθεί ότι παραβιάζει τον νόμο, η εταιρεία αντιμετωπίζει βαριές κυρώσεις έως και 10% του παγκόσμιου κύκλου εργασιών της και έως και 20% για κάθε υποτροπή.
«Η έρευνά μας στοχεύει να διασφαλίσει τη δυνατότητα αμφισβήτησης σε αγορές όπου φύλακες όπως η Meta έχουν συσσωρεύσει προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων πολιτών της ΕΕ εδώ και πολλά χρόνια. Η προκαταρκτική μας άποψη είναι ότι το μοντέλο διαφήμισης της Meta δεν συμμορφώνεται με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές. η Margrethe Vestager, εκτελεστική αντιπρόεδρος υπεύθυνη για την πολιτική ανταγωνισμού Και θέλουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στους πολίτες να έχουν τον έλεγχο των δεδομένων τους και να επιλέγουν μια λιγότερο εξατομικευμένη εμπειρία διαφημίσεων», δήλωσε .
Η έκθεση έρχεται αφού οι αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ άσκησαν την περασμένη εβδομάδα μια παρόμοια υπόθεση κατά της Apple ( AAPL ). Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είπε ότι οι κανόνες της Apple App Store παραβιάζουν το DMA, καθώς εμποδίζουν τους προγραμματιστές εφαρμογών να κατευθύνουν τους καταναλωτές σε εναλλακτικά κανάλια για προσφορές και περιεχόμενο.
Επιμέλεια Andonis Xaralambous
Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Κοινοποίησε !!!
Διαδίκτυο, κάνε τη δουλειά σου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: