Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Πάνω από 1000 Κάμερες αυτομάτου καταγραφής παραβάσεων AI σε ποίους δρόμους της Αττικής θα τοποθετηθούν

Πάνω από 1000 Κάμερες αυτομάτου καταγραφής παραβάσεων AI σε ποίους δρόμους της Αττικής θα τοποθετηθούν
Πάνω από 1000 Κάμερες αυτομάτου καταγραφής παραβάσεων AI σε ποίους δρόμους της Αττικής θα τοποθετηθούν – unsplash

Θα τοποθετηθούν σε κεντρικές αρτηρίες με στόχο την καταγραφή παραβάσεων και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Όμως μαθήματα οδικής κυκλοφορίας δεν λένε να βάλουν σε δημοτικά σχολεία και γυμνάσια μιας ώρας την εβδομάδα. Συνεχώς και πάντα πρόστιμα φτωχοποίησης των Ελλήνων, Ε.ΣΥ. μπορείς να το αλλάξεις αν το θελήσεις.

Τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Προστασίας του Πολίτη βρίσκονται στη διαδικασία υλοποίησης ενός νέου συστήματος ελέγχου της κυκλοφορίας στην Αττική.

Πρόκειται για την τοποθέτηση περισσότερων από 1.000 ψηφιακών καμερών σε 20 κεντρικές λεωφόρους της Αθήνας, με σκοπό την παρακολούθηση και καταγραφή τροχαίων παραβάσεων, καθώς και τον έλεγχο της νομιμότητας των οχημάτων που κυκλοφορούν. (ΠΟΥ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΚΤΕΟ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ  ΑΠΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΣΤΑ ΕΙΔΗ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ, ΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ, ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ, ΣΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ)

Τι θα καταγράφουν οι νέες κάμερες

Οι νέες ψηφιακές κάμερες θα είναι εξοπλισμένες με τεχνολογία AI που θα επιτρέπει την καταγραφή παραβάσεων όπως η υπέρβαση ορίων ταχύτητας, η μη χρήση ζώνης ασφαλείας από επιβάτες, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση και η μη χρήση κράνους από αναβάτες δικύκλων.

Πέραν των κλασικών παραβάσεων, το σύστημα θα μπορεί να ελέγχει εάν τα οχήματα που κυκλοφορούν πληρούν όλες τις απαραίτητες νομικές προϋποθέσεις. Θα ελέγχουν δηλαδή εάν το όχημα έχει ενεργή ασφάλεια, εάν έχει περάσει από ΚΤΕΟ και εάν ο ιδιοκτήτης έχει καταβάλει τα τέλη κυκλοφορίας.
Επιπλέον, οι κάμερες θα ανιχνεύουν οχήματα που κυκλοφορούν παράνομα ενώ είναι δηλωμένα σε ακινησία, συμβάλλοντας έτσι στον εντοπισμό τέτοιων παραβάσεων και στη μείωση της παράνομης κυκλοφορίας.
Όλες οι παραβάσεις θα καταγράφονται αυτόματα (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ), ενώ τα στοιχεία των οδηγών θα διασταυρώνονται με τα δεδομένα του υπουργείου για να επιβεβαιώνεται η νομιμότητα της κυκλοφορίας των οχημάτων.

 

Διαχείριση των παραβάσεων

Οι παραβάσεις που θα καταγράφουν οι κάμερες θα διαχειρίζονται μέσω ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος που θα συνδέεται άμεσα με τα μητρώα οδηγών και οχημάτων.

Οι αστυνομικές Αρχές και οι υπάλληλοι της Δημοτικής Αστυνομίας θα έχουν πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα μέσω φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (tablets), διευκολύνοντας τον έλεγχο και την επιβολή προστίμων. Τα πρόστιμα θα αποστέλλονται στους παραβάτες μέσω SMS ή ηλεκτρονικά, μέσω της θυρίδας του πολίτη στο gov.gr. (ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΠΙΓΚ ΜΠΡΑΔΕΡ 1984)

Επιπλέον, όταν εντοπίζονται σοβαρές παραβάσεις, το σύστημα θα μπορεί να προχωρά στην αυτόματη ψηφιακή αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης του παραβάτη, ενώ οι αντίστοιχοι πόντοι θα καταχωρούνται στο Point System, το οποίο παρακολουθεί τη συμπεριφορά των οδηγών.

Τοποθέτηση σε κεντρικές οδικές αρτηρίες

Οι κάμερες θα τοποθετηθούν σε κεντρικές και πολυσύχναστες λεωφόρους της Αθήνας, όπου καταγράφονται συχνά τροχαίες παραβάσεις και ατυχήματα. Σύμφωνα με τα σχέδια των υπουργείων, η τοποθέτηση θα γίνει στις λεωφόρους Μεσογείων, Κηφισίας, Ποσειδώνος, Συγγρού, Αθηνών, Βασιλίσσης Σοφίας και άλλες κεντρικές αρτηρίες.

Οι συγκεκριμένες περιοχές επιλέχθηκαν με βάση κυκλοφοριακές μελέτες, οι οποίες δείχνουν ότι εκεί σημειώνονται οι περισσότερες παραβάσεις και τροχαία ατυχήματα.
Η υλοποίηση του συστήματος θα πραγματοποιηθεί με τη συνεργασία ενός ιδιωτικού και ενός δημόσιου φορέα. Ο ιδιωτικός φορέας θα είναι υπεύθυνος για την εγκατάσταση και τη συντήρηση των καμερών, καθώς και για την αποστολή των καταγεγραμμένων φωτογραφιών στις αρμόδιες Αρχές. Ο δημόσιος φορέας θα έχει την εποπτεία της διαδικασίας και θα διαχειρίζεται την είσπραξη και εκκαθάριση των προστίμων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το σύστημα των καμερών αναμένει ακόμη την έγκριση από τις αρμόδιες αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων, καθώς η χρήση καμερών που καταγράφουν προσωπικά δεδομένα απαιτεί συγκεκριμένες ρυθμίσεις και ελέγχους.

ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΜΕΝΗ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΕΣΕΙΡΑΝ ΜΕ ΠΛΑΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙ ΤΗΣ ΕΛΣΤΑΤ, ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΟΥΚΕΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΜΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ , ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΤΕΛΗ  ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Ε.ΣΥ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΙΣΟΡΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ.

Όμως μαθήματα οδικής κυκλοφορίας δεν λένε να βάλουν σε δημοτικά σχολεία και γυμνάσια μιας ώρας την εβδομάδα. Συνεχώς και πάντα πρόστιμα φτωχοποίησης των Ελλήνων, Ε.ΣΥ. μπορείς να το αλλάξεις αν το θελήσεις.

 

.

Πόσα είδη φόρων ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ;;;; Αναρωτήθηκες γιατί;;;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ