![Ειδομένη: Εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας - Κατέστρεψε την σιδηροδρομική υποδομή σε μήκος 4 χλμ.!](https://www.e-synews.gr/storageton/2025/02/fig-12-02-2025_19-10-10.jpg)
Ειδομένη: Εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας – Κατέστρεψε την σιδηροδρομική υποδομή σε μήκος 4 χλμ.!
Η χώρα χάνει για δύο μήνες την βασική της σιδηροδρομική σύνδεση με το εξωτερικό!
Μία εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε το βράδυ της Τρίτης (11/2) στην Ειδομένη, με αποτέλεσμα να καταστρέψει την σιδηροδρομική υποδομή σε μήκος 4 χλμ. αποκλείοντας έτσι την χώρα από το εξωτερικό για τουλάχιστον 2 μήνες!
Η σιδηροδρομική γραμμή της Ειδομένης είναι η κύρια σύνδεση της χώρας με το εξωτερικό (υπάρχει και αυτή του Στρυμόνα μέσω Βουλγαρίας αλλά υποδεέστερη).
Ειδικότερα, μετά τις 23.00, η εμπορική αμαξοστοιχία που κατευθυνόταν από το σταθμό της Ειδομένης στο σταθμό της Θεσσαλονίκης εκτροχιάστηκε, ξηλώνοντας κομμάτι της σιδηροδρομικής γραμμής.
«Από την πρώτη εικόνα φαίνεται ότι πήγε μια ηλεκτρική μηχανή να πάρει μια θερμική, με ντίζελ δηλαδή και πίσω κενά βαγόνια για να τα μεταφέρει στο σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η θερμική μηχανή εκτροχιάστηκε», αναφέρει στην Karfitsa ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης.
Στο σημείο επιχειρούν συνεργεία του ΟΣΕ με γερανούς προκειμένου να εντροχιάσουν τη μηχανή, ενώ από το συμβάν δε σημειώθηκε τραυματισμός.
Ο κ. Τσικαλάκης δήλωσε ότι ελέγχονται όλα τα δεδομένα, ενώ είναι πιθανό να κλείσει ο σταθμός της Ειδομένης μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης.
Όπως αναφέρει:
«Οι γραμμές αυτές έκλεισαν. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ζημιά είναι πάνω από 4 χλμ., οπότε για ένα δίμηνο θα είναι κλειστή η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας από τα Σκόπια. Θα έχουμε σύνδεση μόνο από το Στρυμόνα, από τη Βουλγαρία.
Η Hellenic Train θα πρέπει να αποζημιώσει τον ΟΣΕ και τις άλλες εταιρείες, γιατί από εκεί περνούν και δύο ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα. Τα εμπορεύματα δε θα μπορούν να περάσουν».
Η οικονομική ζημιά είναι πολύ μεγάλη. Όχι μόνο σε ότι αφορά την αποκατάσταση των υποδομών αλλά κυρίως σε ότι αφορά το πλήγμα που θα υποστούν οι εμπορευματικές δραστηριότητες της χώρας με το εξωτερικό.
Είναι εντυπωσιακά τα όσα συμβαίνουν στους ελληνικούς σιδηροδρόμους τα τελευταία χρόνια επί κυβερνήσεων Μητσοτάκη.
Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Κοινοποίησε !!!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: