Η υπόθεση βρωμάει από πριν το δυστύχημα… ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!
απο Δ.Χ.
…ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΙΝΩΝ,
Η ΠΡΩΤΗ (ΚΑΙ ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ) ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
(που δεν μας εχει συνηθίσει σε τετοιου ειδους “ετοιμοτητες”…)
ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
ΗΤΑΝ ΑΥΤΉ ΤΟΥ…ΣΤΡΑΤΟΥ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ
ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Χ-Η-Μ-Ι-Κ-Ο-Υ ΠΟΛΕΜΟΥ (!!!!) )
ΕΠΕΙΔΗ, ΤΑΧΑ, ΠΗΡΑΝ ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΝΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗ.
ΡΕ ΣΕΙΣ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΙ
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!
(Παρεμπιπτοντως, ο Κοκοσάκης -αν δεν κανω λαθος…- διετέλεσε για πάρα πολλά χρόνια, ως ένας εκ των κορυφαίων πραγματογνωμόνων της Πυροσβεστικης Υπηρεσιας, οσο ήταν ακομα στο Σώμα.
Οσο για τον Λακαφωση, αυτος ειναι σιγουρα πτυχιουχος Μηχανολογος του ΕΜΠ. Και στο φινάλε, ηταν επιλογή κάποιων συγγενών των θυματων (που εμπιστεύτηκαν την ευθυκρισία καιτην τιμιότητά του – άρα ήξεραν οτι δεν θα τα “πάρει” για να κανει το χατηρι της κάθε Εξουσίας, εις βάρος τους…) και όχι κάποιος “κρατικός παράγοντας” με καθοριστικής σημασιας παρέμβαση στο δικαστήριο..
Αρα, σε κανεναν δεν πεφτει λογος να τον κρίνει για την “επάρκειά” του…
Και όσο για την μπαλα, αυτή κατευθυνεται προς το σωστο μέρος,
(αν αυτο ειναι η κερκιδα…)
Κι απ ό,τι κατάλαβα, αυτο ειναι το ζητούμενο, για καποιους!
Και για να ξεκαθαρίσω τι εννοώ όταν λέω ότι η υπόθεση βρωμάει από πριν το δυστύχημα…
και μέσα από τον γάμο αυτό γεννήθηκε ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ… κι αυτά, όλως τυχαίως ένα μήνα περίπου πριν το δυστύχημα…
αλλά… για μαντέψτε… επί έναν ολόκληρο χρόνο από τη σύστασή του, ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ δεν λειτουργούσε! Λειτούργησε για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2024, με πρώτη του υπόθεση το δυστύχημα στα Τ έ μ π η! και λειτούργησε έναν ολόκληρο χρόνο μετά το δυστύχημα ενώ είχε συσταθεί έναν μήνα πριν από αυτό! πράγμα που σημαίνει ότι χάθηκαν πολύ περισσότερα πολύτιμα στοιχεία.
(Εσκεμμένο;;;
μπαααα… αποκλείεται!)
Και όπως καταλαβαίνετε, αν η πρώτη επιτροπή, η ΕΔΣΑΣ, που ΔΕΝ συστάθηκε και ΔΕΝ λειτούργησε ποτέ είχε λειτουργήσει από το 2019, θα είχε διερευνήσει τις παθογένειες και τις παραλείψεις των σιδηροδρόμων και θα είχε καταλήξει σε συμπεράσματα, τα οποία δεν θα μπορούσαν να αγνοηθούν από τον διαταραγμένο και τη μαφία του… και πιθανότατα δεν θα μπορούσαν να φαγωθούν τα εκατομμύρια που είχαν δοθεί για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων… και πιθανότατα θα είχε υλοποιηθεί η 717… και πιθανότατα δεν θα γινόταν ποτέ αυτό το δυστύχημα…
Και πείτε μου τώρα γιατί έχουν λυσσάξει να αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη με τις γελοιότητες του αν έφταιξαν τα έλαια σιλικόνης ή κάποιο παράνομο φορτίο όταν οι ευθύνες είναι ήδη ξεκάθαρες και όσοι ενεπλάκησαν στις παραπάνω εγκληματικές καθυστερήσεις και υπέπεσαν σε σοβαρά λάθη θα’πρεπε να έχουν ήδη κάτσει στο σκαμνί;;;εεε;;; Κι εδώ μιλάμε για πρόσωπα με ονοματεπώνυμα, όχι για αόριστες υποθέσεις και πορίσματα επί πορισμάτων που θα διαιωνίζονται μέχρι να παραγραφούν τα πάντα για τους πάντες…
Και το βασικό του συμπέρασμα είναι αυτό :
Η σύγκρουση συνέβη διότι δύο τρένα κινούνταν αντίθετα πάνω στην ίδια γραμμή.
Οι άνθρωποι πέθαναν εξαιτίας της σύγκρουσης διότι η έκρηξη και η φωτιά που έκαψε όσους δεν σκοτώθηκαν από τη σύγκρουση δεν θα είχαν προκύψει αν δεν είχαν συγκρουστεί τα δυο τρένα.
Είναι απλά τα πράγματα.
Τα αίτια της έκρηξης και της πυρόσφαιρας εννοείται ότι θα πρέπει να ξεκαθαριστούν εφόσον χάθηκαν περισσότερες ζωές εξαιτίας τους, αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει σε δεύτερο χρόνο… ή μήπως όχι;
Προέχει βέβαια να μάθουμε αν έχουν πτυχία ο κάθε Κοκοτσάκης και ο κάθε Λακαφώσης… διότι είναι πολύ πιθανό οι γονείς που τους εμπιστεύθηκαν να τους ανακάλυψαν μέσα σε γαριδάκια…


σ.σ. στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ θα υπάρξει η δικαίωση
Κοινοποίησε !
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Έρευνα: Τα ελληνικά ΜΜΕ είναι και επισήμως τα πιο αναξιόπιστα του πλανήτη
Tο 96% του συνόλου των ΜΜΕ του πλανήτη ανήκει σε 6 εβραϊκές εταιρείες!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ: ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠ’ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ;