Σάββατο, 12 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΔΙΑΦΘΟΡΑΗ υπόθεση βρωμάει από πριν το δυστύχημα... ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!

Η υπόθεση βρωμάει από πριν το δυστύχημα… ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!

Έπρεπε ήδη να έχουν δικαστεί και να έχουν τιμωρηθεί όλοι όσοι έμμεσα ή άμεσα εμπλέκονται στα αίτια της σύγκρουσης. Πίσω από κάθε παράγραφο του πορίσματος, υπάρχουν συγκεκριμένα ονόματα. Δεν είναι δύσκολο να βρεθούν. Κι όμως... ούτε ένας δεν έχει φυλακιστεί... εκτός από τον σταθμάρχη φυσικά

Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Η υπόθεση βρωμάει από πριν το δυστύχημα… ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!

απο Δ.Χ.

…ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΙΝΩΝ,
Η ΠΡΩΤΗ (ΚΑΙ ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ) ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
(που δεν μας εχει συνηθίσει σε τετοιου ειδους “ετοιμοτητες”…)
ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
ΗΤΑΝ ΑΥΤΉ ΤΟΥ…ΣΤΡΑΤΟΥ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ
ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Χ-Η-Μ-Ι-Κ-Ο-Υ ΠΟΛΕΜΟΥ (!!!!) )
ΕΠΕΙΔΗ, ΤΑΧΑ, ΠΗΡΑΝ ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΝΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗ.
ΡΕ ΣΕΙΣ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΙ
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!
(Παρεμπιπτοντως, ο Κοκοσάκης -αν δεν κανω λαθος…- διετέλεσε για πάρα πολλά χρόνια, ως ένας εκ των κορυφαίων πραγματογνωμόνων της Πυροσβεστικης Υπηρεσιας, οσο ήταν ακομα στο Σώμα.
Οσο για τον Λακαφωση, αυτος ειναι σιγουρα πτυχιουχος Μηχανολογος του ΕΜΠ. Και στο φινάλε, ηταν επιλογή κάποιων συγγενών των θυματων (που εμπιστεύτηκαν την ευθυκρισία καιτην τιμιότητά του – άρα ήξεραν οτι δεν θα τα “πάρει” για να κανει το χατηρι της κάθε Εξουσίας, εις βάρος τους…) και όχι κάποιος “κρατικός παράγοντας” με καθοριστικής σημασιας παρέμβαση στο δικαστήριο..
Αρα, σε κανεναν δεν πεφτει λογος να τον κρίνει για την “επάρκειά” του…
Και όσο για την μπαλα, αυτή κατευθυνεται προς το σωστο μέρος,
(αν αυτο ειναι η κερκιδα…)
Κι απ ό,τι κατάλαβα, αυτο ειναι το ζητούμενο, για καποιους!

 

ΑΠΟ Katerina Doukoumopoulou

Και για να ξεκαθαρίσω τι εννοώ όταν λέω ότι η υπόθεση βρωμάει από πριν το δυστύχημα…

Όπως μπορεί να δει κανείς, η ΕΕ είχε εκδόσει οδηγία περί υποχρέωσης των χωρών-μελών της να συγκροτήσουν μόνιμες επιτροπές για τη διερεύνηση των σιδηροδρομικών ατυχημάτων από το 2016… στα τρία χρόνια που ακολούθησαν, το Αλεξοτσιπρογαμώσαυρο μάλλον προσπαθούσε να συνέλθει από τις 17 ώρες που’χε μείνει ξάγρυπνο το καημένο για να μας σώσει… οπότε ούτε που ασχολήθηκε… ευτυχώς όμως, ασχολήθηκε το Κουλογ@μώσ@υρο “μόνο” 4 μήνες μετά τις εκλογές του 2019, οπότε και ενσωματώθηκε η οδηγία στο εθνικό δίκαιο… τι έγινε όμως μετά;
η επιτροπή που υποτίθεται πως έπρεπε να συσταθεί, ούτε συστάθηκε ούτε λειτούργησε ποτέ διότι η κυβέρνηση του κουλογ@μώσ@υρου κατήργησε το νόμο που η ίδια είχε ψηφίσει (μάλλον για τα μάτια των Ευρωπαίων τον ψήφισε, αλλά και για τα μάτια του κόσμου επειδή είχε δεσμευθεί προεκλογικά ότι θα βελτιώσει τα χάλια που παρέλαβε στους σιδηροδρόμους )…
κι έπρεπε να περάσουν 4 ολόκληρα χρόνια διακυβέρνησης της νουδούλας μέχρι το 2023 που συστάθηκε ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ…
Α! Για να δούμε…
Ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ λοιπόν, που υποτίθεται (κατά τ’άλλα) ότι είναι αυτόνομη υπηρεσία, αλλά εποπτεύεται από την κουλοκυβέρνηση (και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό), συστάθηκε στις 21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023 όταν συγχωνεύθηκε η ΕΔΑΑΠ, που ασχολιόταν με τα αεροπορικά ατυχήματα, με την ΕΔΣΑΣ, που ασχολιόταν με τα σιδηροδρομικά ατυχήματα και την ασφάλεια των σιδηροδρόμων… η οποία όμως εχμ… δεν ασχολιόταν βασικά… διότι ούτε είχε δημιουργηθεί ούτε λειτούργησε ποτέ… μιλάμε δηλαδή για συγχώνευση μιας υπαρκτής επιτροπής με μια ανύπαρκτη, νταξει;;;

και μέσα από τον γάμο αυτό γεννήθηκε ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ… κι αυτά, όλως τυχαίως ένα μήνα περίπου πριν το δυστύχημα…

αλλά… για μαντέψτε… επί έναν ολόκληρο χρόνο από τη σύστασή του, ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ δεν λειτουργούσε! Λειτούργησε για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2024, με πρώτη του υπόθεση το δυστύχημα στα Τ έ μ π η! και λειτούργησε έναν ολόκληρο χρόνο μετά το δυστύχημα ενώ είχε συσταθεί έναν μήνα πριν από αυτό! πράγμα που σημαίνει ότι χάθηκαν πολύ περισσότερα πολύτιμα στοιχεία.

(Εσκεμμένο;;; 🤔 μπαααα… αποκλείεται!)

Συν το γεγονός ότι πέρασε ΑΚΟΜΗ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ μέχρι την ανακοίνωση του πορίσματος τον Φεβρουάριο του 2025!…
μόνο και μόνο για να θυμηθεί μια σιχαμένη ξεπουλημένη εισαγγελέας, 2 μήνες μετά, να διατάξει έρευνα για το ίδιο το πόρισμα και όχι για τις εγκληματικές ευθύνες που προκύπτουν μέσα σε αυτό…

Και όπως καταλαβαίνετε, αν η πρώτη επιτροπή, η ΕΔΣΑΣ, που ΔΕΝ συστάθηκε και ΔΕΝ λειτούργησε ποτέ είχε λειτουργήσει από το 2019, θα είχε διερευνήσει τις παθογένειες και τις παραλείψεις των σιδηροδρόμων και θα είχε καταλήξει σε συμπεράσματα, τα οποία δεν θα μπορούσαν να αγνοηθούν από τον διαταραγμένο και τη μαφία του… και πιθανότατα δεν θα μπορούσαν να φαγωθούν τα εκατομμύρια που είχαν δοθεί για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων… και πιθανότατα θα είχε υλοποιηθεί η 717… και πιθανότατα δεν θα γινόταν ποτέ αυτό το δυστύχημα…

Και πείτε μου τώρα γιατί έχουν λυσσάξει να αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη με τις γελοιότητες του αν έφταιξαν τα έλαια σιλικόνης ή κάποιο παράνομο φορτίο όταν οι ευθύνες είναι ήδη ξεκάθαρες και όσοι ενεπλάκησαν στις παραπάνω εγκληματικές καθυστερήσεις και υπέπεσαν σε σοβαρά λάθη θα’πρεπε να έχουν ήδη κάτσει στο σκαμνί;;;εεε;;; Κι εδώ μιλάμε για πρόσωπα με ονοματεπώνυμα, όχι για αόριστες υποθέσεις και πορίσματα επί πορισμάτων που θα διαιωνίζονται μέχρι να παραγραφούν τα πάντα για τους πάντες…
Επίσης… γιατί γίνεται όλη αυτή η φασαρία για το σημείο του πορίσματος που αναφέρεται στην ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ύπαρξης εύφλεκτου υλικού όταν αυτό το σημείο αποτελεί ελάχιστο μέρος ενός πορίσματος( εικ. 2), του οποίου όλα τα υπόλοιπα συμπεράσματα είναι σαφέστατα και αποτελούν καταπέλτη για τις ευθύνες της κυβέρνησης και όλων των εμπλεκομένων φορέων; ένα πόρισμα που, παρά την μηδενική διερευνητική εμπειρία του ΕΟΔΑΣΑΑΜ καταγράφει με ακρίβεια όλες τις παθογένειες, τα λάθη και γενικά όλες τις παραμέτρους που οδήγησαν στη σύγκρουση.

Και το βασικό του συμπέρασμα είναι αυτό :

Η σύγκρουση συνέβη διότι δύο τρένα κινούνταν αντίθετα πάνω στην ίδια γραμμή.

Οι άνθρωποι πέθαναν εξαιτίας της σύγκρουσης διότι η έκρηξη και η φωτιά που έκαψε όσους δεν σκοτώθηκαν από τη σύγκρουση δεν θα είχαν προκύψει αν δεν είχαν συγκρουστεί τα δυο τρένα.

Είναι απλά τα πράγματα.

Έπρεπε ήδη να έχουν δικαστεί και να έχουν τιμωρηθεί όλοι όσοι έμμεσα ή άμεσα εμπλέκονται στα αίτια της σύγκρουσης. Πίσω από κάθε παράγραφο του πορίσματος, υπάρχουν συγκεκριμένα ονόματα. Δεν είναι δύσκολο να βρεθούν. Κι όμως… ούτε ένας δεν έχει φυλακιστεί... εκτός από τον σταθμάρχη φυσικά… που είναι ο τελευταίος και πιο αδύναμος κρίκος μιας αλυσίδας εγκληματικών παραλείψεων και αδιαφορίας.

Τα αίτια της έκρηξης και της πυρόσφαιρας εννοείται ότι θα πρέπει να ξεκαθαριστούν εφόσον χάθηκαν περισσότερες ζωές εξαιτίας τους, αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει σε δεύτερο χρόνο… ή μήπως όχι;

Προέχει βέβαια να μάθουμε αν έχουν πτυχία ο κάθε Κοκοτσάκης και ο κάθε Λακαφώσης… διότι είναι πολύ πιθανό οι γονείς που τους εμπιστεύθηκαν να τους ανακάλυψαν μέσα σε γαριδάκια…

η υπόθεση βρωμάει από πριν το δυστύχημα...
η υπόθεση βρωμάει από πριν το δυστύχημα…
η υπόθεση βρωμάει από πριν το δυστύχημα...
η υπόθεση βρωμάει από πριν το δυστύχημα…

σ.σ. στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ θα υπάρξει η δικαίωση

 

Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Κοινοποίησε !

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Έρευνα: Τα ελληνικά ΜΜΕ είναι και επισήμως τα πιο αναξιόπιστα του πλανήτη

 

Tο 96% του συνόλου των ΜΜΕ του πλανήτη ανήκει σε 6 εβραϊκές εταιρείες!!!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ: ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠ’ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ;

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ


ΤΑ ΠΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΕΝΑ

ΠΟΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ