Συντριβή Boeing 737 στο Ιράν: Δεν δίνει τα μαύρα κουτιά η Τεχεράνη!
Βρέθηκαν τα δυο μαύρα κουτιά αλλά οι Ιρανοί αρνούνται να τα δώσουν στους Αμερικανούς. Καινούριο το αεροπλάνο! Είχε αγοραστεί από την Boeing το 2016! Θρήνος για τους 176 νεκρούς! Οι περισσότεροι ήταν Ιρανοί και Καναδοί!
Κάποιοι βιάστηκαν να πουν ότι το Boeing 737 – 800 των Ουκρανικών αερογραμμών που συνετρίβη στο Ιράν είχε μηχανική βλάβη. Αυτό δείχνουν οι αντιδράσεις τόσο από την Ουκρανία, όσο και από την ίδια την εταιρεία. Παρά το γεγονός ότι η ουκρανική πρεσβεία είχε σπεύσει να τουιτάρει ότι υπήρχε πρόβλημα στον κινητήρα, αυτό αποσύρθηκε και τώρα αναφέρουν ότι δεν ξέρουν τα αίτια και πως τα αρχικά σχόλια ήταν ανεπίσημα…
https://twitter.com/Ruptly/status/1214861862707351552
Συντριβή Boeing 737 στο Ιράν: Δεν δίνει τα μαύρα κουτιά η Τεχεράνη!
Newsit Newsroom
Aπό τους 176 συνολικά επιβαίνοντες– 167 επιβάτες και 9μελές πλήρωμα–82 ήταν Ιρανοί, 63 Καναδοί, 11 Ουκρανοί (οι 9 ήταν μέλη του πληρώματος), 10 Σουηδοί, 4 Αφγανοί, 3 Γερμανοί και 3 Βρετανοί.
Βρήκαμε τα δυο μαύρα κουτιά αλλά δεν σας τα δίνουμε
Τα δύο μαύρα κουτιά του ουκρανικού αεροπλάνου που συνετρίβη σήμερα έξω από την πρωτεύουσα του Ιράν, την Τεχεράνη, βρέθηκαν, όπως μετέδωσε η ιρανική κρατική τηλεόραση. Ένας Ιρανός αξιωματούχος δήλωσε ότι τα μαύρα κουτιά είναι κατεστραμμένα, αλλά θεωρείται ότι τα δεδομένα τους θα μπορούν μολαταύτα να ανακτηθούν, ενώ η Τεχεράνη ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να τα παραδώσει στους Αμερικανούς.
https://twitter.com/Ruptly/status/1214874592386392064
Το Boeing 737 της αεροπορικής εταιρείας Ukraine International Airlines (UIA) συνετρίβη σήμερα τα ξημερώματα σκοτώνοντας και τους 176 επιβαίνοντες λίγο μετά την απογείωσή του από το διεθνές αεροδρόμιο της Τεχεράνης Ιμάμης Χομεϊνί. Και πολλοί ανησυχούν για το τι ακριβώς συνέβη, καθώς η συντριβή έγινε ελάχιστες ώρες μετά την επίθεση ιρανικών πυραύλων εναντίον των αμερικανικών δυνάμεων στο Ιράκ.
Πως έπεσε στ’ αλήθεια το Boeing 737 στο Ιράν; Ιρανοί, Καναδοί, Σουηδοί, Γερμανοι, Βρετανοί και Αφγανοί ανάμεσα στους 167 επιβάτες
Ο πρωθυπουργός της Ουκρανίας Αλέξι Χόντσαρουκ, ερωτηθείς αν το αεροσκάφος ενδέχεται να καταρρίφθηκε από πύραυλο, ζήτησε να μην γίνονται εικασίες αν δεν διακριβωθούν επισήμως τα αίτια του δυστυχήματος. Ανάλογη δήλωση έκανε νωρίτερα και ο πρόεδρος Ζελένσκι. Ο πρωθυπουργός πρόσθεσε ακόμη ότι η Ουκρανία απαγόρευσε τις πτήσεις αεροπορικών εταιρειών της από τον εναέριο χώρο του Ιράν από τις 9 Ιανουαρίου. Ο ουκρανός ΥΠΕΞ Βαντίμ Πριστάικο δήλωσε ότι επικοινώνησε με τον ιρανό ομόλογό του Μοχάμαντ Τζαβάντ Ζαρίφ: “Συμφωνήσαμε να συνεργαστούμε στενά σε περαιτέρω ενέργειες των ερευνητικών μας ομάδων για να διακριβώσουμε την αιτία του φρικτού αυτού αεροπορικού δυστυχήματος”, έγραψε στο Twitter.
Από τα καλύτερα αεροπλάνα του στόλου με έμπειρους πιλότους
Σύμφωνα πάντως με τις Διεθνείς Ουκρανικές Αερογραμμές, αυτό ήταν το πρώτο θανατηφόρο αεροπορικό δυστύχημα με αεροσκάφος της και το Boeing 737-800, ένα από τα καλύτερα του στόλου της, κυβερνούσαν έμπειροι πιλότοι. Αλλά και η γαλλοαμερικανική κατασκευάστρια εταιρεία κινητήρων CFM χαρακτήρισε πρώιμη όποια εικασία σχετικά με τα αίτια του δυστυχήματος.
“Επί του παρόντος δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες. Όποιες εικασίες που αφορούν τα αίτια είναι πρώιμες”, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, της οποίας συνιδιοκτήτριες είναι η General Electric και η Safran.
Η Ουκρανία σύστησε μια επιτροπή για να διερευνήσει τα αίτια του δυστυχήματος, ενώ η UIA ανακοίνωσε ότι το αεροσκάφος ήταν σε καλή κατάσταση, είχε περάσει πριν από δύο μέρες από τον τακτικό έλεγχο και ότι πραγματοποιεί όλες τις ενέργειες για να διακριβώσει τι συνέβη.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1992 μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης και πετάει από το αεροδρόμιο του Κιέβου Μπόρισπιλ. Τα αεροπλάνα της ζημιογόνας, ιδιωτικής αυτής αεροπορικής εταιρείας έχουν στο παρελθόν παρουσιάσει τεχνικά προβλήματα εν πτήση, αλλά ποτέ δεν είχε σημειωθεί συντριβή. Το μοιραίο αεροσκάφος είχε κατασκευαστεί το 2016 και η εταιρεία το είχε προμηθευτεί απευθείας από την Μπόιγνκ, είπαν αξιωματούχοι.
Στην ιστοσελίδα της η UIA αναφέρει ότι έχει λάβει το IOSA -το πιστοποιητικό λειτουργικής ασφάλειας της IATA (της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών)–γεγονός που σημαίνει ότι το επίπεδο ασφαλείας και λειτουργικότητάς της συνάδει πλήρως με της διεθνείς απαιτήσεις.
Η εταιρεία, η οποία πραγματοποιεί διεθνείς πτήσεις και πτήσεις εσωτερικού, διαθέτει έναν στόλο 42 αεροπλάνων που αποτελείται, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, από διάφορους τύπους Μπόινγκ, περιλαμβανομένων των 737-800 και 737-900 καθώς και αεροσκάφη Embraer.
Τον περασμένο χρόνο αναγκάστηκε να μειώσει τα δρομολόγιά της εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων.
Η UIA βρίσκεται σε διαδικασία εκσυγχρονισμού του στόλου της και έχει παραγγείλει τρία Boeing 737 MAX, τα οποία ακόμη δεν έχει παραλάβει εξαιτίας της ανησυχίας ως προς την ασφάλειά τους.
Διαδίκτυο, κάνε τη δουλειά σου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: