ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ!!! ( ΜΕΡΟΣ Γ- ΠΑΙΔΕΙΑ KI ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΝΧΑΡΑΞΕΙΣ)
Ιούνιος και βρισκόμαστε σε περίοδο πανελληνίων εξετάσεων.
Μαζί με τους μαθητές που αγωνιούν για την επιτυχία τους,
οι γονείς ζουν κι εκείνοι μια συνεχόμενη αγωνία για το μέλλον του παιδιού τους.
Σε ποια σχολή θα περάσει, αν οι σπουδές του θα του εξασφαλίσουν εργασία αργότερα.
Είναι όλα τόσο λάθος…
Κανείς δεν αγωνιά για την πλήρη έλλειψη παιδείας…
Τα παιδιά μας μεγαλώνουν κι απλώς εκπαιδεύονται από το καθεστώς πώς θα γίνουν οι τέλειοι δούλοι του.
Εκπαιδεύονται στην αδράνεια του εγκεφάλου όσον αφορά την κριτική σκέψη, την συλλογή στοιχείων και την αποδεικτική διεργασία.
Εκπαιδεύονται με άριστο τρόπο στην αποστήθιση, την παπαγαλία, την έτοιμη γνώση, ώστε να γίνουν οι τέλειοι πολίτες του καθεστώτος, τα υπάκουα ρομποτάκια με την εξειδικευμένη γνώση, που δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο από το να αναπαράγουν την έτοιμη γνώση.
Εκπαιδεύονται να γίνουν οι υπάκουοι δούλοι της καθεστωτικής μηχανής, που θα σκέφτονται, θα μιλούν, θα πράττουν και θα αναπαράγουν τις αποστατικές ενχαράξεις και τις σάπιες διδασκαλίες που απομνημόνευσαν και αποδέχτηκαν ως αληθινές.
Τα παιδιά μας θα είναι οι μελλοντικοί επιστήμονες στις εταιρείες των μεταλλαγμένων και των υβριδίων, οι μελλοντικοί δάσκαλοι και καθηγητές της ψεύτικης και αποστατικής διδασκαλίας, οι μελλοντικοί ιατροί της αποστατικής ιατρικής και των φαρμάκων.
Κι εμείς, ως γονείς, πληρώνουμε, αγωνιούμε, επιμένουμε, καυγαδίζουμε, πιέζουμε τα παιδιά μας να είναι συνεπέστατοι δούλοι και μάλιστα όσο καλύτερο βαθμό πάρουν στα αποστατικά σχολεία τόσο μεγαλύτερη είναι και η περηφάνεια μας και νιώθουμε πως εκτελέσαμε το καθήκον μας …δώσαμε στην καθεστωτική μηχανή τα τέλεια γρανάζια για να δουλέψουν ακόμη καλύτερα για τη λήθη και την εξόντωση του ανθρώπινου γένους.
Οι γονείς δεν ανησυχούν που τα παιδιά τους δέχονται αγόγγυστα να σπουδάσουν κι έπειτα να δουλέψουν 10 ώρες εκτός του αντικειμένου τους λαμβάνοντας μισθό επιβίωσης.
Δεν ανησυχεί κανείς που έχουμε χάσει το ΔΙΚΑΙΟ, την ΑΘΑΝΑΣΙΑ μας, την ΑΦΘΟΝΙΑ, την ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ μας κι ανεχόμαστε να ζούμε μέσα σε κοινωνίες άδικες, βίαιες, εγκληματικές, καθαρά αντιαξιακές.
Όλη αυτή η κατάπτωση οφείλεται στην έλλειψη ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Διαβάζουμε στο βιβλίο του Αρτέμη Σώρρα,
« ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ – 33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΟΙ»,
σχετικά με την ΠΑΙΔΕΙΑ τα εξής:
« ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ – ΜΟΥΣΙΚΗ – ΚΩΔΙΚΕΣ ΝΟΤΕΣ – ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ – ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ – ΘΕΟΓΟΝΙΑ – ΚΩΔΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΚΟΣΜΟΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ – ΗΛΙΑΚΗ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΚΟΣΜΙΚΗ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ – ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΗΜΙΣΤΙΚΗ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ – ΡΗΤΟΡΙΚΗ – ΘΕΑΤΡΟ – ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΩΜΑΤΟΣ – ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΝΟΥ – ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΟΛΑ – ΑΜΥΝΑ – ΕΠΙΘΕΣΗ – ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ.
ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΛΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΙΚΑΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ.
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ, ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΗΜΟΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ.
ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ , ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ.
ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΘΥΜΗΘΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ. ΝΑ ΑΘΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ .
ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΠΟΛΥ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΙΩΤΑ ΣΟΥ.
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΘΥΜΗΘΕΙ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΥ , ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΙΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ.
ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙ….»
Σήμερα . τα παιδιά μας αλλά κι εμείς ζούμε σε καθαρά αποστατική κοινωνία, όπου η Αλήθεια και το Δίκαιο, αποκρύφθηκαν από όλους εμάς και μας άφησαν να μεγαλώσουμε και να γνωρίσουμε τα δικά τους ψεύδη και το δικό τους άδικο να το θεωρούμε δίκαιο μας.
Για να γίνει αυτό κατανοητό θα αναφερθώ στη διδασκαλία των δογμάτων, που από τη γέννηση μας μας χαρακτηρίζουν μιαρούς κι αμαρτωλούς και πρέπει να διαβαστούμε από την εκκλησία για να καθαριστούμε.
Μας μεγαλώνουν με το φόβο του θεού και της τιμωρίας του και με μίσος για τους αλλόθρησκους ενώ για τους πραγματικούς δικούς μας Δημιουργούς, μας διδάσκουν στα σχολεία σαν μυθολογία τα υβριστικά και κατάπτυστα, τα αρρωστημένα, ψεύτικα παραμύθια τους που σε καμιά περίπτωση δεν ισχύουν.
Μας λένε πως ο πόλεμος για την προστασία της πατρίδας είναι ιερός και να σκοτώσεις δεν είναι αμαρτία και μας βάζουν να θεωρούμε δίκαιο όλο αυτό το δικό τους άδικο. Γιατί οι άνθρωποι σε όλον τον πλανήτη είναι αδέλφια και δεν έχουν κανένα λόγο, ούτε είναι δίκαιο να αλληλοσκοτωθούν για τα συμφέροντα των εξουσιαστών.
Για αυτά τα ψεύδη και τα άδικα πρέπει να ανησυχούμε οι γονείς και για το ό,τι τα παιδιά μας δεν ζουν σε κοινωνία με Αξίες κι Αρχές.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ;;;;
Βεβαίως υπάρχει λύση κι ακούει στο όνομα ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
Στις προγραμματικές δηλώσεις που κατατέθηκαν στον Άρειο Πάγο διαβάζουμε: ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων. Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικήςπνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΒΙΩΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ …
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ!!!
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ