Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Ηλεκτροκίνηση: Η φόρτιση κοστίζει σχεδόν το ίδιο με τη βενζίνη στη Βρετανία

Ηλεκτροκίνηση: Η φόρτιση κοστίζει σχεδόν το ίδιο με τη βενζίνη στη Βρετανία
Ηλεκτροκίνηση: Η φόρτιση κοστίζει σχεδόν το ίδιο με τη βενζίνη στη Βρετανία

Mε την ενεργειακή κρίση να ανεβάζει τις τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας σε δυσβάσταχτα επίπεδα, οι βρετανοί οδηγοί που φορτίζουν τα οχήματά τους σε κοινόχρηστους φορτιστές δεν εξοικονομούν σχεδόν τίποτα σε σχέενεργειακή κρίσηση με το κόστος της βενζίνη.

Η αύξηση του κόστους χρήσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσε να αποθαρρύνει όσους σκέφτονται να κάνουν τη μετάβαση, προειδοποιεί η βρετανική Βασιλική Λέσχη Αυτοκίνησης (RAC), η οποία ζητά μείωση της φορολογίας του ηλεκτρικού ρεύματος στους σταθμούς φόρτισης.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της RAC, το κόστος χρήσης δημόσιων ταχυφορτιστών έχει αυξηθεί κατά 42% σε σχέση με τον Μάιο και πλέον φτάνει κατά μέσο όρο τις 0,63 λίρες ανά κιλοβατώρα, ή 0,70 ευρώ/KWh.

Αυτό σημαίνει ότι όσοι φορτίζουν αποκλειστικά σε κοινόχρηστους σταθμούς πληρώνουν 0,18 λίρες ανά μίλι, ή 0,125 ευρώ ανά χιλιόμετρο, νούμερο που αγγίζει το κόστος χρήσης των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.

Παρόλα αυτά η ηλεκτροκίνηση παραμένει σημαντικά φθηνότερη για όσους φορτίζουν από πρίζα στο σπίτι, καθώς πληρώνουν μόνο 0,09 λίρες ανά μίλι, το μισό σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές.

«Για όσους έχουν κάνει ήδη τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα ή σκέφτονται να το κάνουν, εξακολουθεί να ισχύει ότι η φόρτιση μακριά από το σπίτι κοστίζει λιγότερο από το γέμισμα ενός αυτοκινήτου βενζίνης ή ντίζελ, τα νούμερα όμως δείχνουν ότι η ψαλίδα μειώνεται ως αποτέλεσμα των τεράστιων πιέσεων στο κόστος του ηλεκτρικού» δήλωσε σύμφωνα με το BBC ο εκπρόσωπος της RAC Σάιμον Ουίλιαμς.

«Οι αριθμοί δείχνουν ξεκάθαρα ότι οι οδηγοί που χρησιμοποιούν δημόσιους ταχυφορτιστές και υπερταχυφοριστές πλήττονται περισσότερο».

Επισήμανε πάντως ότι τα μέτρα στήριξης που έχει λάβει η βρετανική κυβέρνηση για τους οικιακούς λογαριασμούς ρεύματος θα ενισχύσουν όσους φορτίζουν στο σπίτι.

Ακόμα και όσοι χρησιμοποιούν ταχυφορτιστές μπορεί να επωφεληθούν από το πλαφόν στις τιμές χονδρικής της ηλεκτρικής ενέργειας, το οποίο θα μειώσει τις τιμές για τις επιχειρήσεις.

Το κόστος της ενέργειας στους ταχυφορτιστές είναι υψηλότερο λόγω του τρόπου φορολόγησης, με την RAC να ζητά μείωση του ΦΠΑ στους δημόσιους σταθμούς από το 20 στο 5 τοις εκατό, το ίδιο επίπεδο με τους οικιακούς λογαριασμούς.

Πηγή

7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.

7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην Ελληνική γη.

7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.

7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.

7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.

7.6.  Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας σε χαμηλότερες τιμές.

7.7.  Για  να  υλοποιηθεί  ένας  τέτοιος  σχεδιασμός  χρειάζεται  χρήση ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό ως προς το περιβάλλον.

7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.

7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας.

Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.