Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά
Έγκλημα των Τεμπών, Γίνεται λαθρεμπόριο καυσίμων από τον ΟΣΕ; Είναι το μανιτάρι τής έκρηξης δηλητηριώδες για την κυβέρνηση;
Έγκλημα των Τεμπών, Γίνεται λαθρεμπόριο καυσίμων από τον ΟΣΕ; Είναι το μανιτάρι τής έκρηξης δηλητηριώδες για την κυβέρνηση;

Έγκλημα των Τεμπών, Γίνεται λαθρεμπόριο καυσίμων από τον ΟΣΕ; Είναι το μανιτάρι τής έκρηξης δηλητηριώδες για την κυβέρνηση;

από Thanasis Alampasis 10 Μαρτίου στις 5:59 μ.μ. 

Η πυρκαγιά που έκαψε το ιντερσίτι και εξαΰλωσε δεκάδες συνανθρώπους μας δ ε ν προήλθε από το ιντερσίτι αλλά προκλήθηκε στα δύο πρώτα βαγόνια τού εμπορικού τα οποία μετέφεραν εξαιρετικά εύφλεκτο φορτίο που μεταφέρεται σιδηροδρομικώς κατόπιν τήρησης αυστηρότατων πρωτοκόλλων ασφαλείας.

 

Τα δύο πρώτα βαγόνια – μηχανές του εμπορικού και το βαγόνι τής μηχανής του ιντερσίτι συνθλίβονται στο έμπροσθεν μέρος τους, σκοτώνοντας ακαριαία τους τέσσερις μηχανοδηγούς, δ ί χ ω ς , όμως, να αναφλέγουν· η βαφή των μηχανών των δύο τρένων είναι ανέπαφη, δίχως ίχνη αιθάλης, πράγμα που αποδεικνύει ότι στις μηχανές των δύο αμαξοστοιχιών δεν ξέσπασε πυρκαγιά.

 

Το καταστροφικό πυρ που κατέκαψε τα δύο πρώτα βαγόνια επιβατών τού ιντερσίτι, τα οποία εκτροχιάστηκαν φλεγόμενα, προέρχεται από την εμπορική αμαξοστοιχία. Αυτό αποδεικνύει το βίντεο της σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών που κατέγραψε κάμερα ασφαλείας.

 

Από την ανάλυση του βίντεο της σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών που κατέγραψε κάμερα ασφαλείας, είναι προφανές ότι το εμπορικό τρένο εκρήγνυται Π Ρ Ί Ν τη σύγκρουση. Η κάμερα καταγράφει Τ Ρ Ε Ι Σ αναφλέξεις· διαδοχικά οι δύο πρώτες εκρήξεις μικρής έντασης και έκτασης, και έπεται η τρίτη, η μεγάλη έκρηξη που προκάλεσε το χαρακτηριστικό ερυθρό – μωβ μανιτάρι. Καί οι τρείς αναφλέξεις στην εμπορική αμαξοστοιχία συμβαίνουν ΠΡΙΝ να συγκρουστεί με το ιντερσίτι και ενόσω αμφότεροι οι συρμοί κινούνται. Ακόμη και η τελευταία ανάφλεξη, η κύρια, η μεγάλη έκρηξη που έδωσε το χαρακτηριστικό μανιτάρι, συμβαίνει ΠΡΙΝ τα τρένα συγκρουστούν. Το εμπορικό κινείται κανονικά στην πορεία του και αναφλέγεται ΤΡΙΣ δ ί χ ω ς να έλθει σε επαφή με το intercity που κινείται αντίθετα.

 

Τι συνέβη εδώ; Και γιατί ουδείς αναφέρεται στο προφανές; Ότι δηλαδή οι ΤΡΕΙΣ εκρήξεις στο εμπορικό ΠΡΟΗΓΉΘΗΚΑΝ της μετωπικής σύγκρουσης και συμβαίνουν εν όσον ακόμη τα τρένα κινούνται; Ήταν το εύφλεκτο φορτίο στο εμπορικό τραίνο απαγορευμένο; Μεταφέρονταν το εύφλεκτο φορτίο λάθρα; Γίνεται λαθρεμπόριο καυσίμων από το δίκτυο του ΟΣΕ; Είναι το μανιτάρι της έκρηξης δηλητηριώδες για την κυβέρνηση; Η απάντηση πιθανολογείται ως εξής.

Όταν οι δύο μηχανοδηγοί τού εμπορικού αντιλαμβάνονται το ιντερσίτι να κινείται ολομέτωπα καταπάνω τους, σε κατάσταση πανικού κ ο κ ά λ ω ν ο υ ν τα φρένα. Από τη βίαιη πέδηση, οι ατσάλινοι τροχοί τού εμπορικού τρένου ακινητοποιούνται συρόμενοι με ορμή πάνω στις ατσάλινες ράγες. Από το σύρσιμο των ατσάλινων τροχών πάνω στις ράγες και λόγω του τεράστιου βάρους τής έμφορτης εμπορικής αμαξοστοιχίας, προκλήθηκε ισχυρός σπινθήρας και φλόγα (είναι οι δύο πρώτες μικρές εκρήξεις).
Ταυτόχρονα, εξαιτίας της τεράστιας δύναμης της αδράνειας που δημιούργησε η βίαιη πέδηση, έγινε βίαιη μετατόπιση του εξαιρετικά εύφλεκτου φορτίου τού πρώτου και του δεύτερου βαγονιού τής εμπορικής αμαξοστοιχίας. Και επειδή το φορτίο ήταν απαγορευμένο (πιθανόν λαθραίο), άλλως, οπωσδήποτε, μεταφέρονταν κατά παράβαση των αυστηρότατων πρωτοκόλλων ασφαλείας για τις εύφλεκτες ύλες, η βίαιη μετατόπισή του διέρρηξε (έσπασε) το τοίχωμα του υλικού αποθήκευσης και μεταφοράς του, ΠΡΙΝ το εμπορικό τρένο συγκρουστεί με το ιντερσίτι.
Σε αυτό το σημείο το εύφλεκτο και επικίνδυνο αυτό υλικό διαρρέει και έρχεται σε επαφή με τη φλόγα που παράγεται από το σύρσιμο των ατσάλινων τροχών πάνω στις ράγες. Και εκεί συμβαίνει η τρίτη μεγάλη έκρηξη του εμπορικού τρένου που δίνει το χαρακτηριστικό αυτό ερυθρό – μωβ μανιτάρι που δίνουν οι ισχυρές εκρήξεις υγρών καυσίμων.
(σ.σ. θα μπορούσε να είναι και στρατιωτικό χημικό σε σχέση με φώσφορο και να εχει σχέση με τα χημικά εγκαύματα των πυροσβεστών χωρίς να έχουν έρθει σε επαφή με φωτιά)
Κλάσματα του δευτερολέπτου αργότερα, συμβαίνει η τρομερή σύγκρουση και το φλεγόμενο υγρό πυρ της εμπορικής αμαξοστοιχίας λούζει κυριολεκτικά τα δύο πρώτα βαγόνια τού ιντερσίτι (βαγόνι πρώτης θέσης και βαγόνι εστιατορίου) που διέρχονται μέσα από το διαχεόμενο πυρ. Και περνώντας τα δύο βαγόνια μέσα από την πύρινη μπάλα εκτροχιάζονται φλεγόμενα και λιώνουν ακαριαία μαζί με τους επιβάτες στους 1300 βαθμούς Κελσίου.
Από τα δύο πρώτα βαγόνια που εκτροχιάστηκαν φλεγόμενα ουδείς των επιβατών επιβίωσε καθότι εξαχνώθηκαν ακαριαία (σ.σ. εκτός από έναν νεαρό που πετάχτηκε έξω από παράθυρο κατά την σύγκρουση). Συναφώς, για τον τραγικό θάνατο των επιβατών στα δύο πρώτα βαγόνια ευθύνεται πρωτίστως — όχι η μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων, καθόσον από τη σύγκρουση καθεαυτή κάποιοι θα επιβίωναν, έστω και τραυματισμένοι βαριά, αλλά ευθύνεται — το διαχεόμενο πυρ από την εμπορική αμαξοστοιχία, που ουδεμία άφησε πιθανότητα επιβίωσης στους επιβάτες τού ιντερσίτι.
Τούτων δοθέντων, το φορτίο που μετέφερε το εμπορικό τρένο στα δύο πρώτα βαγόνια εμπίπτει προφανώς στις εύφλεκτες ύλες και, εκ του αποτελέσματος, πιθανολογείται σφόδρα ότι (α) ήταν φορτίο απαγορευμένο/ (β) μεταφερόταν λάθρα/ (γ) μεταφέρονταν δίχως την τήρηση των αυστηρότατων πρωτοκόλλων ασφαλείας που προβλέπονται για τη σιδηροδρομική μεταφορά εξαιρετικά εύφλεκτων υλών.

Καταληκτικά, η αιτία τής εκατόμβης νεκρών στα Τέμπη είναι η ανάφλεξη του εμπορικού τρένου ΠΡΊΝ τη μετωπική σύγκρουση με το ιντερσίτι. Είναι το διαχεόμενο πυρ που ουδεμία άφησε πιθανότητα επιβίωσης στους δύσμοιρους επιβάτες τού ιντερσίτι. Και το πυρ προήλθε από απαγορευμένο εύφλεκτο φορτίο, ή από εύφλεκτο φορτίο που μεταφέρονταν με απαγορευμένο τρόπο. Γι’αυτό και ο νόμος τής Σιωπής που η καθεστωτική λογοκρισία έχει επιβάλει στα Μέσα για τις διαδοχικές τρεις εκρήξεις τής εμπορικής αμαξοστοιχίας ΠΡΙΝ τα δύο τρένα συγκρουστούν. Γιατί το μανιτάρι τής έκρηξης είναι δηλητηριώδες για την κυβέρνηση.

 

Από Thanasis Alampasis 10 Μαρτίου στις 5:59 μ.μ.